Apartman Güvenlik Görevlileri

Canlarım onlar benim, soğuk sıcak demeden beklerler apartmandakileri... Yirmi dört saat güvenlik hizmeti veriyorlar hem de beş kuruş para almadan. Yani güvenlik hizmeti aidatımıza yansımıyor. Bunlar altı tane kedi bir tane de köpeğimiz Çomar. Siz de güvenlik deyince Özel Güvenlik Görevlisi mi anladınız? Yine de anlayın benim için ve apartmandaki bir kaç kişi için çok özeldirler...

İkisi beyaz biri sarı erkek diğer ikisi de boz bir renk, biriside simsiyah... Apartmanın kedileri kediler güzellikleri ile ömrümü yediler... Bir ikisi geliyor başını uzatıyor, bir tanesi yabani biraz, onu zaman zaman sevebiliyoruz. Epey zamandır apartmanın bahçesindeler, gerçi ben yeni taşındım ama, olsun, onlar benim canlarım ciğerlerim...

Her giriş çıkışta selamlaşırız keratalar ile... Onlar miyav miyav miyav der ben de pisi pisi pisi gelin bakalım Ahmet Amcanıza derim. Sonra hep beraber gülüşürüz... Şaka canım şaka, onlar tabi ki gülmüyorlar, sadece ben gülüyorum... Köpekçiğimiz de Çomar çok yaşlı, adeta hayattan bezmiş gibi. Eskiden kediler ile dalaşırmış, yani genç zamanlarında, şimdilerde kedilerde onu iplemiyor, O da kedileri iplemiyor...

Geçen gün bir tanesini severken aniden şak diye omzuma atladı, başladı kulaklarımı yalamaya, önce biraz heyecan yaptım, ama sonra O da bende alıştık birbirimize... Yavaş yavaş alıştırayım da bu omuza atlama işini yaparız...

Kattaki komşumuz Tanju Bey kediler ile çok ilgileniyor. Geçenlerde mama almak için para topluyordu. Bizde emekli adamız para yoktu cebimde veremedim adamcağıza... Üzüldüm, şu maaş farklarını alalımda bakalım destek çıkalım Tanju Beye mama konusunda... Kedilere nankör diyenler kendi nankörlüklerini gizlemek için, kedileri suçluyorlar, yok böyle bir şey...

Velhasıl apartman güvenliği emin ellerde, kediler, bir tane de yaşlı da olsa aslan gibi köpeğimiz... Her apartmandan girişte çıkışta selamlaşırız onlar ile... Onlar miyav miyav, hav hav ben de canlarım benim der, çıkar giderim...

06 Şubat 2024 1-2 dakika 632 öyküsü var.
Yorumlar