Araba Hayali

Her yazın herkesin bir hayali vardır;evlilik,mezuniyet,ev ve araba almak gibi.Onun da en büyük hayali araba almaktı fakat ince eleyip sık dokuduğu için hayalini gerçekleştiremedi,asgari ücrete yeni gelen zamlarla birlikte araba fiyatları uçuverdi.Eskiden asgari ücretle çalışanlar kıt kanat geçiniyordu,şimdilerde ev kiraları asgari ücreti çoktan solladı bile.

-Düşecek diyor,düşecek.

-Ne düşecek abi,diyoruz,

-Araba fiyatları düşecek diyor,rüya mı görüyor ne?Döviz düşecek,faizler düşecek,borsa düşecek,altın fiyatları düşecek...

Bu yaşıma geldim dövizin düştüğünü hiç görmedim,düştü fakat piyasaları uzun süre etkileyecek bir şekilde değil,sonra da aldı başını gitti.Çocuklar bile inanmaz buna 400 bin olan bir araç yarı fiyatına nasıl satılacak ayrıca içtiğimiz suyun fiyatı bile artarken.

En kötü hırsızlık hayal hırsızlığıdır,incitmek istemem aldıklarımızın ucuz,sattıklarımızın pahalı olmasını isteriz ancak günümüzde bu tez çürütülmüş durumda,milletimizin alım gücü günbegün düşüyor.

"Araba fiyatları seneye düşecek,diyor herşey rayına oturacak."

Temennimiz bu yönde,inşallah yanılmaz ama bu gidişle düşecek olan araba fiyatları değil hayallerimiz olacak suya düşen.

25 Haziran 2023 1-2 dakika 411 öyküsü var.
Yorumlar