Artık Kendimi Boş İfadelerle Yan Yana Tutmuyorum

Onunla buluştum ve içimden gelenleri söyledim
bir sevdadan vazgeçiş:

O kadar cefasını çektiğim,günlerce,belkide hiç uyumadan seni düşündüğüm dakikalarda tek dermanım ve yardımcım olan şiirlere öykülere yazmıştım seni ben..sen o kadar anlamlıydın ki benim için ben adeta olmayacak duaya amin diyordum ve galiba artık ben senden bu defa vazgeçiyorum
Artık kendimi boş ifadelerle yan yana tutmuyorum.ben sana alışmıştım sende biliyordun bunu ama ben seninle çok ayrılık yaşadım bunuda biliyorsun öyleyse söyle ben sensizliğime alıştım onca zaman belkide bu yüzden senden vazgeçiyorum..sana demiştim beni çok yorma diye ama sen her defasında sevdamızı ilmek ilmek işlemek yerine sökmeyi tercih ettin pekala öyle olsun sakın şimdi bana konuşma en azından ağzından,,,dudaklarından hece çıkmasın biliyorsun asla ben seni kıramam bir dediğini iki etmem halende öyle ama şuanda uyguladğım şey sadece ''ESKİ GÜNLERİN HATRINA'' ama şunuda unutma sendeki yerimi bir başkasının dolduracağını asla inanmıyorum ve inanmayacağım giden geleni aratır diye bir söz var eminim öyle olacak belkide biz sevemedik seninle sadece muhtaç olduğumuz kana ihtiyaç vardı bedenlerimizde..onca ay üşüdüğü için tutuşmuş ellerimiz,,sadece şevkat amaçlı dokunmuş ellerin yüzüme,,sadece susturmak için gözyaşlarımı simek için var olmuş..Aallah'tan tek dileğim senin mutlu olman,beni düşünme ben iyiyim en azından bu vedalara alıştığım için iyi gözüküyorum..
Sen bana yine çok konuştun diyeceksin tamam bu defa gidiyorum biliyormusun 30 ağustosta ilk defa canım acımadı ve yanmadı her ayın 30unda yanardıya ağlamak bile içimden gelmedi anladım ki ben artık seni unutuyorum,,ve sana ilk defa bu kadar açık konuşuyorum dediğim gibi artık senden vazgeçiyorum...kendine iyi bak badem gözlüm kendine iyi bak...
-Dedim ve onun yanından kayboldum hiç bakmadım geride kalanın yüzüne hemde hiç sadece.. önüme baktım güneş bana bakıyordu ve gülüyordu içim yanmıyor ve ben hayata devam ediyorum...

dediğim gibi ben sadece sevdim...

04 Eylül 2009 2-3 dakika 9 öyküsü var.
Yorumlar