Asfalt Ağlatma Yarışması

Aman, aman hele de şu mübarek ramazan ayında kimseler ağlamasında ağlatmasında diyorsanız, deyin, yine de bu ağlatma başka ağlatma. Asfalt Ağlatma Yarışması. Yarışmacılarımızın isimlerini söyleyince zaten her ikisini de hemen tanıyacaksınız. Sıkı durun şimdi açıklıyorum isimlerini...

Bir tarafta son model Porsche Arabası ile Tosuncuğumuz ki siz onu Çiftlik Bankta inekleri sağarken tanımıştınız. Diğer tarafta da yine son model Mercedes Arabası ile yeni asfalt ağlatıcılarımızdan Faruk Fatih Kardeşimiz, her ne kadar kardeşimiz olmasa da biz ona kardeş diyelim de alınmasın...

Evet karşılıklı geniş bir pistte şimdi her ikisi de asfaltı ağlatacaklar, bakalım bu ağlayan asfaltlarda ne kadar hasar oluşacak. Ha bir de şu var tabi kazık attıkla.... yani pardon ne kazığı yahu yanlış söyledim hizmet ettikleri vatandaşlarda asfaltlar ağlarken, ne kadar ağlayacaklar... Hadi ağladılar ağlamaya da başlarını duvarlara da vuracaklar mı, bir de ona bakmak lazım...

İlk önce Tosuncuğumuz geliyor piste... Arabaya bir gaz veriyor önce vınnnnnnnnnnn vınnnnnnnnn diye her taraf duman oluyor, tıpkı duman ettikleri insanlar gibi. Bir topukluyor ki sormayın gitsin. İnanamıyorum, inanamıyorum asfalt resmen ağladı yahu! Anası ağlayan yatırımcılar gibi olmasa da yine de o ağlamalara yakın diyebiliriz...

Tabi kenarda duran mini etekli pıtırcıklarda asfalt ağlatan ve yatırımcıların anasını ağlatan Tosuncuğumuza yüz üzerinden yüz puan veriyorlar... Diğer taraftan kenarda bütün hazırlıklarını tamamlayan Faruk Fatih yarışmacımız da yan gözle Tosuncuğa bakıp ''O asfaltı ağlatırsa ben de daha iyi bir şekilde ağlatırım hatta hodri meydan, olmadı Kızıl Meydan.'' deyip arabasına gaz veriyor...

Faruk da bir topukluyor, hem de öyle hızlı topukluyor ki geride kalan herkes duman içinde kalıp öhö öhö öhö ve hatta bir kaç kere daha öhöööhhhöööööööööö diyerek, neredeyse kusacak duruma geliyor. O kadar hızlı kullanıyor ki araba bir an da Arnavutluk sınırlarında görünüyor. İnanılır gibi değil, bu resmen bir asfalt ağlatma ve milletin anasını ağlatma rekoru. Ağlamak istiyorum ben de dostlar. Rekor için değil canım, merak etmeyin, geride kalanlar için, geride kalanlar için...

24 Nisan 2021 2-3 dakika 624 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar