Aşk Savaşı

Geleneksel aile yapımızda gelin,kaynana,kayınbaba,görümceler,eltiler,kayınlar ve çocuklar birlikte yaşadıklarından sorunların çıkmaması mümkün değildir.Ancak kol kırılır yen içerisinde kalır atasözü sanki bunlar için söylenmiştir,ne kadar anlaşmazlık çıksa da dışarıya yansıtılmaz,aile sırrı,devlet sırrı gibi tapu haline gelmiştir.Her ne şekilde olursa olsun,bizim toplumumuzda aile kurumu kutsaldır ve aile için "küçük devlet"diyebiliriz.

Perihan Hanım,kalabalık ailede yaşayan,sesini duyurmaya çalışan, eşi ve çocuklarıyla ayrı bir yuva kurup orada mutlu mesut yaşamak isteyen kadınlardan bir tanesi.Geçenlerde kiralık ev aradığını eğer uygun fiyata ev bulabilirse hemen taşınabileceğini söylemişti bizler de sorup soruşturduk onun istediği fiyata iki tane daire bulduk.Eşyalarım çok diyerek birincisini beğenmedi,ikincisine de bakmaya gelecekti sözde,gelmedi.Meğerse kendi kendine gelin güveyi oluyormuş,bizler de boşa kürek çekmişiz günlerdir.

-Eşimin haberi yok ki..

-Neden söylemedim,bu fiyata ev zor bulunur yılbaşından sonra her şeye zam gelir.

-Karar da veremedim acaba zar zor bu kışı geçirip yazın mı taşınsam.

-Aşkına söz geçireceksin başka çaren yok.

-Nasıl?

-Silahın var,savaş ilan edeceksin ve ona yaptırım uygulayacaksın,ceza vereceksin,dayanamaz müzakere masasına oturmak zorunda kalır.

-İşe yarar mı dersin?

-Denersin.

15 Aralık 2023 1-2 dakika 404 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar