Aşk Sensiz S/ağır - 4

Hafta sonunu iple çektiler.

O gün hava da çok güzeldi. Güneş nihayet yüzünü göstermişti. Barış itina ile giyindi. Elçin'i okul kıyafetleri dışında görecekti. Giyim zevki nasıldı bilemediği için daha da dikkatli olmaya çalıştı.
Moda çay bahçesine vardığında Elçin gelmişti bile.

-Merhaba Elçin nasılsın?
-Merhaba Barış hoş geldin. İyiyim ben sen nasılsın?
-Ben de iyiyim.
Elçin pantolon ve üstüne beyaz bir bluz giymişti. Hafif bir mont vardı üzerinde.
-Hava çok güzel
-Evet harika ama ne de olsa deniz kenarı sayılır burası. Akşam üstü soğuyabilir diye montla geldim.

Demek ki en az akşam üstüne kadar beraber olacağız diye çok mutlu oldu Barış. Elçin'le olmayı sevdiğini hissediyordu.
O gün neler yapacaklarını konuştular ve bir çok konuda anlaştılar.

-İşler tamam bu konuda anlaştık Elçin. Şimdi seni biraz tanımak istiyorum. Bana kendini anlatır mısın lütfen?
-Tabii ki Barış. İki kardeşiz. Ailem burada değil ben teyzemin yanına geldim ve burada okuyorum . Teyzem evli değil ve de niyeti de yok. Yalnız kalmamak için beni istedi ve ben de İstanbul'da okumaya karar verdim. 15 yaşındayım. Müzik dinlemeyi çok seviyorum ve müzik nerdeyse benim hayatım.
-Bak bunu sevmedim dedi Barış
Elçin şaşırmıştı!
-Neden sevmedin Barış? Bunda kötü olan ne var ki?
Barış hafifçe güldü ama Elçin'e cevap vermedi...

Sonraki zamanlarında bir çok konu üzerinde konuştular. Gitgide birbirlerine kaynaşmaya başlamışlardı. Elçin'le sohbet etmek Barış'ı çok mutlu ediyordu.
-Senle olmak güzel Elçin
-Senle olmakta güzel Barış. Sanırım iki iyi arkadaş olacağız.
-Bence de Elçin...

Oysa Barış sadece arkadaş olmak değil Elçin'in sevgilisi olabilmeyi çok istiyordu ama şimdi bunu söylemesi için çok erkendi...

Sonraki hafta sonlarında hep buluştular. Akşam eve döndüğünde Seden'lere geçiyor ve olan biteni ona aktarıyordu.
-Barış sen elden gittin galiba dedi Seden ve bastı kahkahayı
-Seden haftaya sen de gelsene. Senden bahsettim ona. Hem seni çok merak ediyor.
-Bak bunu hiç söylemeyeceksin diye ciddi ciddi endişelenmiştim. Tabii ki gelirim. Hem can kardeşim kime sevdalanıyor bir göreyim bakalım...
-Tamam cumartesi adaya gideceğiz ona göre hazırlan.
-Süpersin sen Barış dedi ve sımsıkı kucakladı Barış'ı. Benim en iyi dostumsun Barış. Hep öyle kalalım.
-Kalırız deli kız. Ben sensiz ne yaparım ki dedi ve Seden'in yanağına kocaman bir öpücük kondurdu.

***
-Seden gel seni Elçin'le tanıştırayım. Elçin sana bahsettiğim Seden işte bu...
-Merhaba Seden seni daha görmeden tanıdım bile. Barış o kadar çok senden bahsediyor ki inan sanki yıllardır tanıyorum seni.
-Ben seni görmeden resmini bile çizebilirdim diye gülerek cevap verdi Seden.

Üçü bir arada harika bir sohbete daldılar. Gülüyorlar, eğleniyorlar ve sürekli şakalaşıyorlardı. Barış arada bir Elçin'le göz göze geliyor ve Elçinin'de ona bakışlarını yakalıyordu. Seden çaktırmadan Elçin'i süzüyor ve onla ilgili ne varsa öğrenmeye çalışıyordu.
-Seden seni tanımak harika oldu.
-Seni de Elçin. Hem ben Barış'tan sıkılmıştım artık dedi ve sesli bir kahkaha attı. Bundan sonra beraber oluruz.
Hem bunları söylüyor hem de Barış'a hınzır bakışlar atıyordu.
-İyi bakalım siz buluşun ben de işleri yaparım. Dün bir bugün iki hemen işleri serdin Elçin?
-Olur mu hiç öyle şey Barış. Biz şaka yapıyoruz sana. Ben de artık Seden gibi her anında yanında olmak istiyorum. Seden çok şanslıymış. Bakalım beni de yanında isteyecek misin?

Barış şaşkın şaşkın bakıyordu. Nerdeyse 3 ay olmuştu Elçin'le tanışalı. Hep arkadaşça sohbetler ediyorlardı. Ama şimdi sanki Elçin bir şeyler anlatmak istiyor gibiydi. Seden'e baktı. Seden kıs kıs gülüyordu...
-Hadi artık gitme zamanı dedi Elçin. Haftaya da Burgaz adaya gidelim mi? Kalpazankaya ?ya kadar yürürüz. Orda piknik yaparız.
-Haftaya ben olamam dedi Seden...
Barış şaşırmıştı. Bildiği kadar bir işi yoktu Seden'in. Neden böyle söylediğini merak etti. Tam soracak gibi oldu ki Seden ayağına basıp susmasını istediğini belirtti. Barış'ta sustu.
-Olsun dedi Elçin o zaman bir sonrakine gideriz. Hem havalar daha da ısınır bakarsınız denize bile gireriz...
-Tamam dedi Seden bak bu güzel olur diye de devam etti.
Hep beraber Elçin'i evlerinin olduğu sokak başına kadar bıraktılar. Ordan da vapura kadar yürümeye başladılar.

-Senin ne işin varki haftaya ben yokum dedin?
-Bir çocukla çıkacağım da!
-Neeeeeeeeeeeeeee ! Sen biriyle çıkacaksın ve bunu şimdi söylüyorsun bana ha!
-Ne safsın sen be! Benim işim falan yok. Kızı görmedin mi? Artık senden bir teklif bekliyor. O nedenle haftaya beraber olun ve sen artık ona sevgilisi olmasını istediğini söyle.
-Ya kabul etmezse! O zaman onu kaybedebiliriz Seden.
-Şişşttt sen bana güven. Kabul edecektir...

Seden Barış'ın koluna girdi.
-Hadi bakalım yeni hayatın hayırlı olsun sana dedi.
-Beğendin mi Elçin'i?
-Harika bir kız o. Sana çok uygun Barış. Aklım sen de kalmayacak.


SÜRECEK...

01 Mart 2011 4-5 dakika 45 öyküsü var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (2)
  • 13 yıl önce

    Çok hoşuma gidiyor bu öyküyü okumak...ve o kadar gerçekçi ki sanki bende diğer arkadaşları olan biteni dinleyen ...Çok mu kaptırdım ne 🙂

  • 13 yıl önce

    hayat tesadüflerle doludur zaten hadi hayırlısı 😅