Asla Bitmedi Asla Unutmadım 1

bi anda başlamıştı çocukla sevdiği kızın aşkları aniden...bi radyoda çalışıyodu genç adam aynı zamnda üniversite okuyodu...kız ise hastanede hemşireydi..bi gün radyoyu açtı duyduğu ses karşısında bi tuhaf hissetti kendini...her zaman duyduğu seslerden daha farklı ve güzeldi...etkilenmişti çocuğun sesinden....yayında verilen telefon numarasını aradı...genç adam telefona baktı kızın sesini duyunca o da kendini hiç hissetmediği kadar farklı hissetti...etkilenmişti...kalakaldı ne diyceğini şaşırdı sonra buyrun dedi kıza: nasıl yardımcı olabilirim ,diye...kız:sesinizi duydum içimden aramam için beni adeta zorlayan bişey oldu aradım,dedi...genç adam kalakaldı...sutular bi an...yayına dönmem gerek,diyerek telefonu kapamak zorunda kaldı...sonra bu aramalar sıklaştı...her gün her gün her gün...genç kız bi gün yüzyüze görüşmek istediğini söyledi...delikanlı olmaz dedi...çünkü kendisini arayan ve görüşmek isteyen onlarca kız vardı...bunu bu güne kadar yapmadı bundan sonra da yapmaya niyeti yoktu....fakat kızın da bunda samimi olduğunu diğer kızlara benzemediğini farketti bi süre sonra belki buluşamayız ama size telefon numaramı verebilrim ,dedi delikanlı...kız ise en azından istediği zaman istediği saatte onunla görüşme şansı olduğu için bunu kabul etti...numaralarını verdiler birbirlerine...akşam olmadan kız dugularını anlatan mesajlar yazmaya başladı...delikanlı önce dalga geçiliyo zannetti ama bu mesajlar tam 3 ay sürünce daha fazla kendini tutamadı kzın niyetinde ne kadar ciddi olduğunu anlamak için yüzyüze görüşmeyi kabul etti en sonunda...akşam üstü saat 16 -17 sıralarında elit bi kafede buluştular...ama nasıl tanıyacaklardı birbirlerini??daha önce görüşmeyen bu iki insan ilk buluşmalarında napcaklardı?

21 Haziran 2009 1-2 dakika 2 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar