Bakmak

Uyandı. Gözlerini açtı. Bir müddet boş gözlerle tavana baktı..

İrkildi sonra. Yatağın kenarındaki sigarasına uzandı. Aldı, yaktı. Sigarasına baktı..

Icerken yine tavana bakıyordu. Bu durum bir müddet sürdü... "Aç karnına içilmiyor bu melet!" diyip, yarısından biraz fazlası içilmiş sigarasını söndürmek için, yattığı yerden eliyle, yine yatağın kenarındaki kültablasını bulmaya çalıştı. O esnada elindeki sigaranın külü üstüne düştü. Küle baktı..

Biraz uğraştıktan sonra kültablasını buldu. Sigarayı söndürdü. Tuvalete gitti. Elini yıkarken aynaya baktı..

Aynada gözlerine baktı..

Çok uyumaktan şişmişlerdi. Gözlerinin içine baktı..

Korkar gibi oldu, uzaklaştı aynadan. Mutfağa gitti. Yüzünü yıkamayı unuttuğunu fark etti. "Siktir et" dedi. Buzdolabını açtı. Zeytine ve reçele baktı..

Bir müddet daldı yine. İrkildi. "Uyanamadm herhalde" dedi. Buzdolabının kapağını açık unutup salona geçti. Sonra odaya geçti. Sonra sigarasını alıp tekrar salona geçti. Sigarayı yaktı. Tavana baktı..

Sigaradan yuvarlak çıkarmaya çalıştı, yine beceremedi. Sigarayı bitirdi. Masanın üstündeki çay bardağına söndürdü. Acıktığını hissetti. Mutfağa gitti. Ekmek var mı diye bakmak için.

Her şeyin başı ekmek!

11 Ağustos 2015 1-2 dakika 4 öyküsü var.
Yorumlar