Ben Onlar Gibi Hic Olmadim!

Yine bir fikra ile girelim konumuza!

Bir gün yine tilki yavrularini etrafina toplamis ders veriyormus ama demis yavrularina bugün dersimizi icraat edecegiz canli canli bakalim kim basarili olacak demis tabi tilki'nin yavrulari merak etmisler acaba ne ögrenecegiz diye merak ya bu hemen dayanamamis birisi sormus anne bu gün ne ögreteceksin?
tabi ana tilki merak etme bakim birazdan tatbikat yerine geldiginiz de herseyi ögreneceksiniz der! tabi aradan biraz zaman gectikten sonra istedikleri yere gelirler burasi uzaktan bakildiginda bir köye benzemektedir yaklasmaya basladiklarinda bir koyun sürüsü görürler baslarinda bir coban birde coban köpegi ana tilki hemnen yavrularina döner bakin cocuklar der bu gördükleriniz koyun bizim yedigimiz et cinsindendir ama biz genellikle bunlarla ugrasamayiz cok zor gelir bizim onlari öldürmemiz onlar büyük lerin avidir genellikle kurt'lar,cakallar arslanlar falan yani güclülerin avidir der su gördügünüz cobanda bu koyunlari bekler onlara korumak icin onlarin yasamasindan coban sorumludur aman sakin yanindan gecmeyin onu gördügünüz de kacin yoksa sizi öldür der yavrular biraz korkar anne tilki devam eder yanindaki coban köpegide derken tam yavrularindan biri anne oda dört ayakli bize cok benziyor der anne tilki evet yavrum bize cok benziyor ama o genellikle yanindaki cobana cok sadiktir ondan baskasini dinlemez onu gördügünüz de hic yaklasmayin yanina der tehlikelidir.Yavrular merakla sormaya baslarlar anne biz buraya ne ögrenmeye geldik der, annede bakin ilerde bir köy var orada kümeslerde iki ayakli hayvanlar var bunlar bizim yiyeceklerimiz yani iki ayakli tavuklar,horozlar.kuslar falan bunlar gücsüz hayvanlardir vede bizim avimizdir,kolay lokmadirlar simdi herkes bir kümese girecek birer av getirecek bakalim kim basarili olacak der yavrular tamam anne derler ama cok dikkatli olun der yavrular tam yola cikacakken anne tilki birden seslenir! yavrularim bir dakika der yavrular annelerine bakarlar tilki yavrularina aman ha sakin hoca'nin kümesine girmeyin der yavrular ne hocasi der tilki cevap verir cami hocasi der yavrum cami hocasi eeeee niye der yavrular anne tilki yine cevap verir eger anlarsa tavuklari bizim caldigimizi vallahi yarin camide bir fetva verir tilki eti yemek sevaptir diye sonra hayatimiz'dan oluruz der aman sakin der..........................

bu fikrayi okudum, okudum düsündüm ülkemiz ne hale geldi de daglara bir sürü koyun salmislar cobanlari bir degil belki 10 tane belki 100 tane cok iyi koruyorlar sürüyü cobanlarin köpekleri bir onlar kadar daga fazla aklima bir kac soru talidi?

---------acaba bu koyunlar hep koyun kalip dagdan inip öteki sehir koyunlarina karisamayacaklar mi?

---------cobanlar hep bu dagdaki koyunlari'mi güdecekler?

---------ya bu köpekler hep coban'larina sadik kalip koyunlari mi bekleyecekler?

aklimi kurcaladi,kurcaladi durdu sonra dedimki helal olsun be nihat sana ömrün boyunca
ne koyun oldun,
ne coban oldun ,
nede köpek oldun
hele hele fetva veren cami hocasi hic olmadim...

en önemlisi "Vatanin" "Milletin" ihanetcisi hic olmadim.............

--------------------------------------------Saygilarimla----------------------------------------------------------------------

19 Haziran 2009 2-3 dakika 7 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar