Bende Arıyorum Motiveyşınımı

Ne arıyorsun diyor reklamda karşısındaki bayana, O da "Günlük motiveyşını mı arıyorum. " Diyor. Ne güzel demek ki motivasyon ya da işte motiveyşın öyle aranıp bulunuyor. Bir şey daha öğrendim aslan ben...

Nereden motiveyşın şeyttiririm bir düşüneyim bakalım. Spor yapsam sabah sabah biraz, bir kaç da güzel bayan görüp motiveyşın depolar mıyım? Olmadı sabah öğle akşam spor yaparım. Motiveyşın da eşek değil ya hemen gelir. Gelmezse de çarkına tükürürüm... Bu memlekette de nasıl motiveyşın olur ki? Sağdan soldan her bir yerden motiveyşın fışkırmıyor ki...

Millet fakruzaruret içerisinde harap ve bitap düşmüş durumda nasıl motiveyşın olsun ki... Ya da bir yerlerden gidip parasını verip motiveyşın alınır mı ki... Bilemedik... Televizyonları açtığın zaman bir dolu sevmediğin siyasi... Durmadan konuşuyorlar, başkada bir şey yapmıyorlar...

Hiç aramasak motiveyşın filanda isteklendirme desek acaba motiveyşın da beni niye kullanmıyorlar diye bize kıllanır mı? Ayrıca kıllanırsa da kıllansın tutup da Tarkan'ın "Kıl oldum abi" şarkısını da söyleyecek hali yok...

Çok da zor olmasa gerek motiveyşın yani motivasyon yani isteklendirme... İnsan yazdığı yazılara da motive olduğu zaman okunurluk oranı da artıyor, yazdıkları da dişe dokunuyor... Ya da durun durun galiba benim bu motiveşınımı ''Şeytan aldı götürdü satamadan getirdi.'' şarkısını söylesem bayağı bir motive olur muyum? Gelir de kucağıma oturur mu motiveyşınım?

05 Şubat 2024 1-2 dakika 632 öyküsü var.
Yorumlar