Ben de Bir İçerik Üreticisiyim

Evet yanlış duymadınız dostlar, hanımlar, beyler, abilerim, ablalarım, delikanlılar, genç kızlar bendeniz, Deniz İçerikliyim olarak müthiş bir içerik üreticisiyim. İçerik deyip geçmeyin içtekileri dışarı vurmak çok da kolay bir olay değil.

Hadi oldu da içinizde gaz birikti bunu içerik olarak üretemezsiniz ki hadi ürettiniz milletin kokudan ve korkudan burun direkleri kırılır... Bizde ne yapıyoruz o zaman dolarları cukkalamak, dolarlara takla attırmak, başlarımıza dolarlardan bigudi migudi yapmak için, ha bir de kerizleri kafaya almak ''onu da unutmayalım.'' için içerik üretiyoruz...

Bakmayın Türkçemizin zaman zaman bozuk olduğuna, zaman zamanda güzel cümleler kurabiliyor hatta teşekkürün yanında mersiyi, çok sıkışırsak tenkyu menkyu demeyi bile becerebiliyoruz, diyeyim yaaaaaniii! Hatta çok zorlarsanız Dankeşön o da olmadı spasiba bile deriz yani ablam...

Geçen bir baktım Buse'ciğim beni takipçim sayısında bir beş on bin sollamış. Yok, yok bunu asla kabul edemem. İşte o nedenle bluzumun düğmelerini biraz aralayayım dedim, saflarım benim hemen atladılar erkek hayranlarım, bayılıyorum onlara... İbibiklerim benim, aslan takipçilerim, siz olmasanız ne yaparım, nasıl yaşarım, evime nasıl havyar alırım, kalamar alırım, sizler margarine talim ederken benim halim nice olur...

Biraz kendimi zorlasam ne şarkı sözleri yazar, ne besteler yaparım. ''Çeksene ulan elini kıracan mı belimi '' gibi çok özel ve güzel sözleri olur şarkılarımın. Beste meste isteyen olursa, bayağıda bir para isterim ha onu da diyeyim...

Ben deniz, Deniz İçerikliyim olarak bundan böyle ileriki zamanlarda şirket haline gelmeyi bile düşünüyorum. Düşünüyorum düşünmesine de acaba Limited mi olsam, Komandit mi olsam ya da A ve Ş diye bir şirket varmış, o biraz daha büyükmüş onu olayım anasını satayım... Üretir üretir içeriklerimi millete kakala... pardon yani millete sunarım diyecektim... Aslında bize İçerik Üreticisi Sanatçısı demeleri lazım...

15 Aralık 2023 1-2 dakika 632 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar