Benim Öyküm

Kanadı kırık bir martı düşmüş cemremin dudaklarına... Cemrem kim diyeceksin şimdi Cemrem benim Yeryüzündeki cennetim Annem...29.01.1983 de gözümü açmışım yalan dünyanın yalanlarına... İş te ozaman başlamış yazılanlar alnıma nemi yazılmış ? ?? neden bana diyorlar bu kadar içten dizeliyorsun yüreğinin ahuzarından dizelenenleri işte o an düğümleniyor boğazım... Kader işte yada boşfer hep boş vermiş bir hayatım var biliyormusunuz ? ama içinde nelermi var kimbilir çok acı günler geçirdim bir almancı ailenin çocuğu olarak doğmuşum annemle hiç geçinemezmiş babam dediğim adam ama işte kader velasıl kelam... Şiddetli geçimsizlik yabancı bir vatan ve sonunda hüsran hesabı ayrılık yaşamışlar rüzgar bizi atmış memlekete büyümüşüm orda okumuşum...ve o günden bu güne çok şeyler çokkkk merhaleler atlattık belki saçmaladık belki oynandık ama çok ağladık çok güldük hayat işte Ben kısa ve öz herkesin bir hayat hikayesi varya benimkide böle bom boş saçma sapan bir hayat.... İçimi dökmek istedim öle birini sevdim yıllarımı verdim çocukluk aşkımdı oda gurbetci bir ailenin çocuğuydu adı yasemin ben çiçeğimdi benim kanayan yaralarımın ilacı ruhumun matemi gecelerimin sahibi yüreğimin hükümdarı sol yanımdı... Her karşıma çıkan yüreğimi yakarken onda sevgiyi onda sevmeyi yaşadım hani derler ya yiğidi vur hakkını yeme diye ... ama bu o cins çıkmadı sen kalk git seni sen olduğun için seven sana sen kadar değer vereni aldat ne acı demi ? acı işte kaç gece göz yaşı kaç gece isyan ... neyse ya giden gider gittiğinde biter desemde işte olmuyor be olmuyormuş ne yaparsa yapsın insan unutamıyor sanırım bedenim kara toprağa girene dek bu yara bende ileşmicek varsın olsun be okuyan arkadaş herkes ettiğini bulur demi ? KİMBİLİR..... İşte benim bütün hayatımın özü öyküm bu benim.......Birazda kendimden bahsedeyim...bir damla suyum ben, Bir aynayım ben ne görmek istiyorsan o yani hesabı :).. Kader süzgecinden ince bir sitem......Masum ve kendince her şeyi bilen...kimine göre bir ukala kimine göre bir mazlum.....Gencim, deli akan kanımla huzurdayım ben... Semaya açılması gereken ellerimle, bilmediğim uğraşlardayım... Aşk denilen heyecanla, kavgadayım kendimle, artık tamamen Şiirkolikliyim ben...

Yıkık gemilerin hasret ve keder dolu gam defteriyim ben....

25 Ekim 2009 2-3 dakika 6 öyküsü var.
Yorumlar