Bir Amaç İçin Yaşamak - Dan Millman

Bir kitap okudum. İçinde öyle güzel cümleler vardı ki, arkadaşlarımla paylaşmak için can atıyorum. O ara bir arkadaşımı gördüm. Pek iyi görünmüyordu.
'Hayrola? Hasta mısın neyin var? Kötü görünüyorsun.'
'Hastayım. Kitap satışlarım çok düşükmüş. Asabım bozuk. '
'Hemen moralini bozma. Bak sana yeni okuduğum kitaptan çıkardığım güzel sözleri okuyayım. Eminim iyi gelecektir. Bana iyi geldi.'
'Hadi ya! Ne kitabı okudun? İsmi ne? Ne zaman okudun, hemen bitirdin. Ne çok kitap okuyorsun. Nasıl zaman buluyorsun? Hayret ediyorum sana!'
'Kitap okumayı seviyorum biliyorsun.'
'Biliyorum biliyorum seni bilmez miyim. Dinliyorum canım. Adı ne demiştin?'
'Bir amaç için yaşamak' Yazarı Dan Millman.
'Bak dinle!
Hayatımızın her günü, akan suyun kayaları şekillendirdiği gibi, bizi şekillendirir.
Anonim
Genellikle en büyük dersleri, en basit ve günlük olaylardan alırız.
Pearl s.Buck
Her başarısızlık bizi başarıya bir adım daha yaklaştırır, bu nedenle bazen kapıyı açan anahtarın, destedeki son anahtar olduğunu aklınızdan çıkarmayın.
Neredeyse hiçbir şey ilk denemeniz de başarıya ulaşmaz. Başarısızlıklar ve tekrarlanan başarısızlıklar,başarı yolunun yapı taşlarıdır
Charles F.Kettering
Yapamadığımız atışlarda başarıya ulaşma şansımız sıfırdır. Bu yüzden şansınızı kullanın, başarısızlık riskini göze alın ve başarıyı hedefleyin. Ondan sonra, ne olursa olsun oyuna dahil olmuşşunuzdur. Ve bir amaç doğrultusunda yaşamak da aslında budur.
Michael Jarden
Kahramanlar ve korkaklar aynı korkuyu hissederler. Kahramanlar farklı hareket eder. Hepsi bu.
Cus D'Amato
İstediğiniz şeyleri başkalarının istediklerini elde etmesine yardım ederek elde edin.
Modern deyiş
Çiçek verenin eline kokusu bulaşır.
Çin Atasözü
Ölüler ancak verdikleri şeyleri yayında götürebilirler.
D.Witt Wallsee
Normal bir yaşamın seksen ile yüz yıl arasında olduğunu düşünürsek:
İlkbahar (Doğumdan yirmi beş yaşına kadar)
Yaz (Yirmi altı ile elli yaş arası)
Kış (Yetmiş altı yaş üstü )
Sağlıklı ve mutsuz bir yetişkin için coşkulu bir yürüyüş, dünyada ki tüm ilaçların yapabileceklerinden çok daha fazlasını yapar.
Dr.Paul Dudley White
Gökyüzünün en karanlık göründüğü anda bile güneşin sizin üzerinizde parladığını, sevginin etrafınızı sardığını ve içinizde ki saf ışık'ın sizi, eve giden yola doğru yönlendireceğini bilin. Bu yüzden, hayatınızın, gidişi önünüzde belirirken bu sürece güvenin ve ruhunuzun büyük Ruh'un kollarında güvenli halde dinlendiğinden emin olun. Dan Millman.'
'Süpersin sen.!Ne güzel cümleler. Gerçekten çok iyi geldi. Gerçi kişisel gelişim saçmalıklarını pek sevmem aslında ama yine de iyi geldi. İyi ki varsın arkadaşım. Beni başka dünyalara götürdün. Harika sözler, cümleler bunlar. Bana yazıp versene ne olur!'
'elbette'
Hemen çıkardığım sözleri yukarıdaki gibi yazıp arkadaşıma verdim. Ben de saklıyorum. Kendini kötü hisseden bir arkadaşımı gördüğümde ona da okurum diye. Arkadaşıma iyi geldiğim için mutlu oldum.
Hayat kitapta anlatılanlar kadar kolay değil elbette biliyorum ama ümidimizi yitirmemek gerekli. Moralimizi düzgün tutmalıyız. Yapacak bir şey yok. diye düşündüm.
'Başka yeni bir kitaba başlamalıyım.'

08 Nisan 2015 3-4 dakika 92 öyküsü var.
Yorumlar