Bir Duraklama Bir Es

Kendimi bulmak için çıkardığım yangında,
Önce küllerimi buldum,sonra seni.
Tüm yaşam bir tekrarlanış sanki.
Bir duraklama
Bir es

Nefes aldığım
Ve size yazdığım
Kelimelerle yarattığım tablolar
Bir es

Size yazdığım güzel sözler.....

Hayatı yaşamaktan vazgeçip,sizi yazmaya başladığımda,
O hastalıklı bağımlılıkların esiri olduğumda koptum yaşamdan.Artık sizin hayatlarınızla vardım.Sizin gülüşlerinizin,kahkahalarınızın esiri,kendiminse gardiyanı.Bir bitkisel hayattı yaşadığım.Sahte kahramanlar yaratıp,onlar için savaştım....ve onlar için yazdım tüm o aşk baladlarını.

12 Mayıs 1998

Ve yaşam solar bazen
Bimezsin neden
Sönen nedir ?
Çözülen ne ?

07 Ocak 2010 30-60sn 6 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (5)
  • 14 yıl önce

    Tebrikler değişik ve güzel bir öykü.

    Hoşuma gitti.

    Zevkle okudum.

  • 14 yıl önce

    yani diyesim geldi selamlar

  • 14 yıl önce

    Yaşamım solduğunda geri dönüp arkaya bakmak gerek yaşamı solduran etkenleri tespit edip gelecekte aynı hatayı yapmamak için.Sonrada solan hayatı yeşertmek için ayakta kalmak gerek.SAYĞILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA.

  • 14 yıl önce

    hayat; bir başkasına ışık olabilmek,karanlık gecelerini aydınlatabilmek başkası için yaşayıp başkası için fedakkar olabilmektir...yoksa herzaman kendin için yaşasan ne olur yaşamasan ne olur...tek başına nereye kadar zevk duyacaksın ki hayattan...velhasıl sen gardiyan ol kendin için,neşe ve huzur bulsun etraftaki üzülenler senin için...onlar güldükçe sen gül..onlar var oldukça sen dahada fedakar ol...mutluluğun vede haytta var oluşunun belli olabilmesi için....(sen'den kastım siz değil,genel olarak..karşılıklı konuşuyormuş gibi birisiyle)

  • 13 yıl önce

    👑