Bir yıl bir asır

Sıradan bir şiir gecesiydi aynı mekanda... Bir sesin beni bu denli etkileyeceğini düşünmemiştim hiç. Dalga dalga ruhuma yayılan heyecanı,coşkuyu,hüznü ilk kez tatmışçasına tecrübesiz bir çocuk edasıyla ve şaşkınlık içerisinde karşılıyordum tüm duyguları...
Şiire düşkünlüğüm böyle bir sesle birleşince katlanmıştı iyice...
Günler geçti... Haftalar....çok fazla zaman....
sadece adını ve büyüleyici sesini bildiğin adamın kim olduğunu, ne iş yaptığını, yaşını, sevdiği yemeği merak eder olmuştum.
Sadece bir kaç kez gittiğim yere sık sık uğrar hale geldim zamanla. Beni hem şiire, hem alkole hemde türküye düşüren ve hiç tanımadığım bir adam vardı ve biz sadece bir kez göz göze gelmiştik.
Ve bir şiir gecesi daha.... Büyük bir titizlikle yapılan hazırlıktan sonra aynı büyüye sahibinden habersiz teslim ettim kendimi... Ve imzalı bir kitap... Sanki bir maden vardı avuçlarım arasında, her sayfada kendimi bulduğum yazılan her satırı neden sahibi Ben değilim diye kıskandığım bir şaheser....
Ve kader sosyal medyada karşılaştırdı bizi,vesile şiirdi,siir aşk, aşk o... Sevdik.... Hemde çok sevdik...
Kıskandığım şiirler benim adıma yazılıyordu artık.. Bir asıra sığabilecek onlarca AŞK'ın hikayesini 1yilda yaşadık biz.... Tükendik....ama tüm imkansızlıklara rağmen tüketemedik Aşk'ı...
Sonu mu.... Sonu sonsuzluk oldu... Evli evine döndü köylü köyüne....
Aşk 'mı.... O kavuşamayınca kara sevda oluyor....

15 Ağustos 2017 1-2 dakika 1 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)