Biraz Gülümseme İyi Gelir

Bugün internette "Türklere Nasip Ölümler.." başlığı altında gülümseten(!) bir haber okudum.Paylaşmak isterim.

Olay yeri Erzurum. Adamın biri berberde traş olur ve traş sonrası müşterinin boynu rahatlasın,stresi alınsın diye boyun bir sağ bir sola doğru kütletiliyor.Boynu kırılan adamcağız oracıkta mefta.

Olay yeri İstanbul,Ayazağa Sanayi Sitesi.Marangozhanede çalışan işciler iş çıkışı üzerlerindeki talaşları temizlemek için komprasör kullanırlar.İki arkadaş birbirlerine şaka yaparlar.Biri vakkumlu hava komprasörün borusunu şaka olsun diye arkadaşının z..üne tutar.Diğeri de "şaka öyle olmaz der"ve arkadaşının d..üne hortumu sokar.Adamcağız bağısaklarının patlaması sonucu kaldırıldığı hastanede can verir.

Olay yeri Kocaeli,Dilovası İskelesi.Denizcilik işletmelerine bağlı bir tersanede çalışan üç mühendis kimseye haber vermeden orada bulunan buhar kazanını incelemek üzere içeri girerler ve tesadüfen oradan geçmekte olan bir işçi buhar kazanının kapağının açık olduğunu görür ve "bu kapak da neden böyle açık?.."der ve kapatır.Ardından gemi sefere,adamcağızlar da diğer bir sefere çıkmış olurlar.

Olay yeri Karabük,Karabük Demir Çelik Fabrikası.Bir işci altıyüztonluk pres makinasının öbür tarafında bulunan fırında(ikibinbeşyüz santigrat dereceye yakın sıcaklık) sigarasını yakmak için emekleyerek ilerler ve pres makinasının çalışması ile oracıkta feci şekilde can verir.

Olay yeri Adapazarı-Hendek.TEM otobanında beş arkadaş araba ile güle oynaya seyir etmektedirler.Alköl duvarlarını da aşmış vaziyettedirler.Radyo da çalmaya başlayan oynak bir şarkı onları daha da haraketlendirir ve sağa çekerek göbek atmaya başlarlar.Arkadaşlardan üçü ayrı ayrı arabaların çarpması sonucu Hak'kın rahmetine kavuşurlar.

Olay yeri Rize Ardeşen Kasabasına bağlı Tunca köyü.Adamın biri ayakkabısına dolan kumları ve altına giren taşları temizlemek için elektrik direğine yaslanır bir yandan ayakkabısını direğe vuruken diğer yandan da çorabını çıkarmış sallanır vaziyette temizlemektedir.Oradan tesadüfen geçen bir tanıdığı ise adamcağıza elektrik çarptı zannı ile yardım etmek için eline geçirdiği tahta kalası adamın kafasına kafasına geçirir adamcağız beyin kanamasından oracıkta can verir.

Olay yeri Bodrum Yalıkavak.Adamcağız yatağındaki bit ve diğer haşeratlardan dolayı şikayetcidir uyuyamaz.Aldığı böcek öldürücü ilacı yatağına bir güzel döker ve şimdi rahat rahat uyuyabilirim der yatağa girer.Giriş o giriş.

Olay yeri İstanbul Dudullu.Mahallede düğün vardır.Düğün alanını gören binanın balkonuna elli kişi seyir için çıkarlar.Davul-zurna eşliğinde hoplar zıplarlar.Buna dayanamayan balkon çöker ve toplu bir ölüm feci şekilde vuku bulur.

Olay yeri İsatnbul Sultanbeyli.Adamcağız esnediği esnada ağzına sinek kaçar,bir türlü çıkartamaz sineği ve çok sinirlenen adam oracıkta bulduğu şeltox'u kaptığı gibi ağzına doğru var gücü ile bitene dek sıkar.ve..sonuç bilidiğiniz üzere aynıdır.Allah rahmet eylesin.

Olay yeri Adıyaman Besni.İki arkadaş kışın avlanmaya giderler.Biri çok sakar ve yeneksizdir.Hiç bir av yapamaz.Buna sinirlenen "işi bilen" arkadaşı diğerine öğretmek için karşı da kendini hedef yapıp arkadaşının eline tüfeği verir ve nişan alıp ateş etmesini ister.Hep ıskalayan adam bu kez nasıl olduysa ıskalamamıştır!..

Olay yeri Anonim.At yarışlarına bahis oynayanlar bilirler.Yavuzhan yarış hayatı boyunca hiç geçilememiş attır.Yine yavuzhan'nın koştuğu yarışlardan birinde iki arkadaş bu koşuya bahis yaparlar.Fakat arkadaşı Yavuzhan'ın bulunduğu koşuda Yavuzhan'nın yanına at yazar.Buna çok öfkelenen arkadaşı"Yavuzhan'nın yanına at yazılmaz!.." der.Yazılır yazılmaz tartışması birinin silahından çıkan kurşunla son bulur..




Herkese iyi haftalar..

13 Şubat 2012 3-4 dakika 8 öyküsü var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (3)
  • 12 yıl önce

    Dikkate değer olaylar bunların hepsi. Ama şunuda düşünmek lazım böyle ilginçlikler sadece bizim toplumumuza özgü şeyler değil. Çok gelişmiş olarak düşündüğümüz birçok ülkede de olmaktadır bunlara benzer olaylar. Guiness Rekorlar Kitabı'nda çoğu benzeri olaylara rastlayabilirsiniz değişik milletlerden insanların yaptığı. Bu konuda komplekse girmemeli. Değişik ve bilgilendirici bir yazı kutlarım Dursun bey...😊😆😊

  • 12 yıl önce

    Sayın Zeytinci, çok teşekkürler değerli yorumunuza.Sağ olun,var olun..Evet haklısınız bu ve benzeri olaylar diğer toplumlarda da olabiliyor.Ben "insanlık hali" babında gülümsetmek istedim..:-)Kendine gülebilen,gülümseyebilen toplumlarda bu bahsedilen "kompleks" oranı daha aza indirgeyebilir diye düşünüyorum.Selam ve saygılarımla..

  • 12 yıl önce

    🤐🤐🤐🤐🤐🤐

    🙂🙂🙂🙂🙂🙂

    😅😅😅😅😅😅

    Gülsek mi, ağlasak mı bilemedim...

    Allah korusun şu an bile sıcak evinde oturan birinin başına camdan ya araba tekeri düşüyorsa, ya da davetsiz bir misafir olarak kamyon giriyorsa kapıdan, ya da balkonda azından hava alırken alnından kurşun alırsa.

    Amanııınnnn, şeytan kulağına kurşun der, annem tahtaya vururdu...🙂

    Ben korktum gidiyorum ama tebriklerim kalsın 🙂