Biri İçimdeki Boğayı Durdursun

Allah'ım kadının bacakları bir heykeltıraşın elinden çıkmış gibi kusursuz. İnce belinin uzantısı göğüsleri tüm hemcinslerini kıskandıracak irilikte. Bu kadın benim olmalı, onunla tüm kamasutra pozisyonlarını denemek için önce zekâ fışkıran şu gözlerini aşmam gerek. Beynimin tüm hücrelerini bu engeli aşmak için kullanmalıyım.
Humay'ı ilk gördüğümde aklımdan geçen tam olarak bunlar. Çalıştığımız danışmanlık firmasının yeni elemanı Humay beni finansal anlamda ihya ederken, öte yandan bedenini keşfetme isteğimin tavan yapmasına sebep oluyordu. Yine ziyaretlerimden birinde uzunca süre iş konuştuktan sonra nihayet özeline girebilmek için hamleler yapabildim.
'Bütün yıl çalıştık vereceğimiz yılbaşı partisi hepimiz için iyi olacaktır. Sizi de aramızda görmek bize zevk verir tabi eşiniz ya da ailenizle birlikte program yapmadıysanız.'
'Henüz bir planım yok.'
'O zaman bizim planımıza dâhil olun lütfen. Siz ya da eşiniz için bir sakıncası yoksa.' Zekâ fışkıran gözlerini gözlerime dikip,
'Karar verdiğimde sizi haberdar ederim mutlaka.'
Neden evli olup olmadığını söylemiyor ki diye içimden söylenirken,
'Evli misin? Diye lafı dolandırmadan soru verdim. Yüzünde hınzır bir tebessümle,
'Öğrenmek istediğiniz yılbaşı partisine gelip gelmeyeceğim mi, medeni halim mi?'
'İkisi de.'
'Henüz bekârım ve parti için şimdilik bir şey söylemem mümkün değil.'
'Plan yaparken bağlı olduğun biri var mı diye soracağım sen de evet ya da hayır diyeceksin. Aslında öğrenmek istediğim bir sevgilinin olup olmadığı.'
'Benim yok ya sizin Erhan Bey?'
'Henüz yok ama gördüğün gibi olması için elimden geleni ardıma koymuyorum.'
Humay sert görüntüsünün altında aslında hınzır bir çocuk gibi karşındakiyle eğlenmeyi seviyor. Kaçak dövüş sanatlarıyla bu kadını etkilemek mümkün değil. Bir erkekte aradığı ilk özellik özgüvenli ve zeki olması. Tüm bunları Humay ile birlikte geçirdiğimiz koskoca bir hafta boyunca öğrendim ve hala abazayım. Artık bir şeyler yapıp onu yatağıma almalıyım. Nihayet yılbaşı akşamı geldi çattı. Humay'ı almaya gittim ve üzerindeki kırmızı seksi elbiseyi gördüğümde kasıklarımdaki sızı sancıya dönüştü.
'İçimdeki boğa harekete geçti sana toslamak istiyorum.'
'Dur mızraklarımı kapıp geleyim ben.'
'Bendekini ödünç almak istersen emrine amade.'
'Gecenin ilerleyen saatlerinde kullanmaktan onur duyarım.'
Allah'ım nihayet muradıma ereceğim, bu gece onun üzerinde bir şelale gibi çağlayacağım anları düşündükçe delirecek gibi oluyordum.
O gece bir türlü bitmek bilmedi. Nihayet gece 03.00 de arabaya bindiğimizde uçarcasına eve gittik. Eve girer girmez gece boyunca seyrettiğim dudaklarını iştahla öpmeye başladım. Yatak odasına gidene kadar neredeyse ikimizin de üzerinde bir şey kalmadı. Bir erkek olarak seyrettiğim tüm porno filmlerdeki sahneleri gözümde canlandırırken, ben daha ne olduğunu anlamadan Humay yorganın altına atıverdi kendini. İlk seferde utandığını düşünerek çok önemsemedim ama ben de yorganın içine girdiğimde, onun hadi ne yapacaksan yap der gibi öylece durması hayal kırıklığına uğrattı beni. Bir yanım bu ne böyle derken öbür yanım utanıyordur, utanıyor diyordu. Ne yapıp ettiysem bir türlü Humay'dan randıman alamadım. Humay eşittir jinekologdaki çatal denen sandalyeye oturmuş kadın, hiç farkı yoktu. Seviştikten sonra daha doğrusu hayal kırıklıklarımdan sonra ona olmayacak bu iş diyerek kendimi hayvan yerine koymaktansa odun olup ukalalık yaparak onun beni terk etmesini sağlamalıydım.
'Off! Yine her zamanki gibi harikaydım. Benimle sevişen kadınlara hayatın en değerli nimeti bahşedilmiş demektir. Sence de öyle değil mi?'
'Ah evet gayet iyiydi.'
'Tabii ki iyiydi gerçi sen fazla aktif değildin ama olsun benim enerjim ikimize de yeter. Bu arada frijit falan değilsin sen değil mi kuzum?'
'Bu da ne demek şimdi?'
'Ne demeği mi var altımda öylece yattın, iyi ki korkunç yeteneklerim var yoksa bir halt olmazdı bugün.'
Ahaa! Yataktan kalkıp giyinmeye başladığında içimdeki yamyamlar tam tam dansına başlamıştı.
'Neden giyiniyorsun?'
'Eve gitmeye karar verdim, bir sakıncası var mı?'
'E daha yeni başlamıştık bütün gün sevişiriz diye umuyordum.'
'Başka zaman şimdi bana bir taksi çağırır mısın?'
'Tabii ki ama olmadı böyle kuzum yahu.'
'Olur, olur ben gideyim.'
Humay o gün apar topar gittikten sonra rahata erdim. Bundan sonra asla benimle birlikte olmayacağını biliyordum. Ama öyle bir kadınla birlikte olarak cinsel hayatımı yerle bir etme riskini göze alamazdım. Attığım tüm odunumsu mesajlara yanıtsız kaldı. Sonunda dayanamayıp artık benimle görüşmek istemediğini açık bir şekilde belirttiğinde ben yeni limanlara çoktan yelken açmıştım.

16 Ocak 2015 4-5 dakika 37 öyküsü var.
Yorumlar (1)