Bodrumda Bu Yaz Neler Olacak

Vallahi bodrum çok karanlık olduğu için geçen sene yanmayan ampulleri değiştirmek yapacağımız işlerin başında gelmektedir. Bunun içinde basamakları sağlam bir merdiven bulmak lazım diye düşünüyorum. Geçen sene ampulleri değiştirirken komşumuz Halit bey ile Necla hanımlardan almıştık merdiveni, yine alıp yaparız o işleri...

Ayrıca odun ve kömürleri de düzgünce istif etmemiz gerekmektedir. Birbirine karışmasınlar... Zaman zaman bodrumda görünen fareler silsilesi de çok canımızı sıkmakta bu nedenle kapanların, kapanlara konan peynirlerinde sayısını ve kalitesini arttırmamız elzemdir.... Onlarda akıllandı, bazen bakıyorum peyniri almışlar ama ortada fare mare yok... Yoksa, yoksa durun başka fareler gelip de arkadaşlarını kurtarıyorlar mı, bir türlü çözemedim...

Bodrumda rutubetten dolayı duvarların boyası da yer yer dökülmekte olup elden geçirmekte fayda vardır. Bir pazar günü bebeler ile fırçaları, boyaları elimize alıp işe koyulmamız lazım geldiğini ev halkına acilen anlatmalıyız...

Bodrumda ayriyeten müzik yayını yapmamıza gerek yoktur. Fareler ile odunlara ve kömürlere müzik mi dinleteceğiz, değil mi ama? Bodrumda bu yaz neler olacak, diye de saçma sapan bir soru soran da olursa, ona vereceğimiz en akıllıca cevap da ''Geçen yaz bodrumda neler olduysa bu yazda onlar olacak hiç merak etmeyin.'' şeklindedir...

Haaaa anladıııım! Siz ta orada ki Muğla'nın en güzel beldelerinden Bodrumu merak ediyorsunuz değil mi? Şimdi çaktım köfteyi. Bizler emekliler olarak Bodruma gitme şansı yakalar mıyız ileride ya da yakalayamaz mıyız, orası işte büyük bir bilinmezlik içeriyor. Cebinizde paranız varsa çokça, gidin tabi ki Bodruma, gidince de bana oradan güzel güzel fotolar videolar atın. Kim bilir bakarsın bende bir yirmi otuz sene sonra emekli maaşları makul bir seviyeye gelirse, gider bir çimerim Bodrum'un o güzelim koylarında...

28 Şubat 2024 1-2 dakika 631 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar