Botoks Yaptıracağım

Hep kadınlar mı düşünür güzel olacağım diyerek botoks yaptırmayı, ben de düşünüyorum kararım karar.Hastaneden,doktorlardan,iğnelerden,ağrılardan çok şükür korkum yok.Vücudumun her yerine yaptıracağım sakın beni Ajda Pektan,Bülent Ersoy,Bedia Akartürk ve Seda Sayan'la kıyaslamayın,benim onlar kadar param yok.Bana özenebilirsiniz ve beni örnek alabilirsiniz.

"Allah'ın verdiği organları neden beğenmiyorsun?" diye karşı çıkabilirsiniz,saygı duyarım ancak benim amacım beğenmediğim huylarıma botoks yaptırmak.

Gözlerime botoks yaptırmak istiyorum,harama bakmasınlar.

Kulaklarıma botoks yaptırmak istiyorum,dedikodu ve tüm kötü sözleri duymasınlar.

Burnuma botoks yaptırmak istiyorum, pis kokuları almasınlar.

Ayaklarıma botoks yaptırmak istiyorum,kötü yola düşmesinler.

Aklıma botoks yaptırmak istiyorum,vesveseye takılmasınlar.

Boğazıma botoks yaptırmak istiyorum,haram lokma yutmasınlar.

Ellerime botoks yaptırmak istiyorum,helalden başkasını tutmasınlar.

Dilime botoks yaptırmak istiyorum,kalp kırmasınlar.

Alnıma botoks yaptırmak istiyorum,seccademden başkasına eğilmesinler.

Dudaklarıma botoks yaptırmak istiyorum,Kur'an'dan başkasını öpmesinler.


Ve tüm insanların yüreğine botoks yaptırmak istiyorum,savaşlara bir son versinler...


28 Şubat 2024 1-2 dakika 405 öyküsü var.
Yorumlar