Boykotçu Amca


Dükkanının kapısına dev bir poster gibi ilan asmış:

"Burada İsrail malları satılmaz,sormayız,talep etmeyiniz."

Tepkisini ortaya koyması gurur verici ancak içinden gerçekten geliyor mu yoksa ele güne karşı vatansevermiş gibi görünmek için mi yapıyor, bilemeyiz.


Baba yadigarı olan bu dükkanda çıraklıp yapıp tozunu dumanını çok yuttun,iş öğreneyim diyerek bazen kaldıramayacağın kolileri taşırken yorgun düşüp uyuyakaldın tezgah başlarında.Hem okudun hem çalıştın,ev dam sahibi oldun,boy boy çocukların,tonton torunların oldu.

Şimdi sana söyleyeceklerim var:


Evine gidip başını yumuşacık yastığına koyayarak yatma,çünkü evinin kredisini bu dükkan sayesinde ödedin.

Arabana binme çünkü arabanı da bu şekilde aldın.

Çocuklarını okutup evlendirdin...

Bunca mala mülke,üne kavuştun...

Yıllarca bu ürünlerin kullanılmasına halkı teşvik ettin,üstelik etiket fiyatı üzerine bir etiket de sen yapıştırıp fırsatçılık yaptın...

Ramazan paketlerinin içerisine hep bu ürünlerden koyarak zekatını verdin...


İsrail'in şimdiye kadar gerçekleştirilen hemen hemen tüm terörist olayların altında imzalarının olduğunu yeni mi öğrendin boykotçu amca?Bayraklarındaki iki çizginin anlamını merak adip hiç araştırdın mı?


Öyle ya da böyle sen de onların değirmenlerine su taşımış olmadın mı şimdiye kadar?

13 Kasım 2023 1-2 dakika 406 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar