Böyle mi Olmalı ?

Bir hikaye ile baslamak istiyorum !

bir gün aslan ,kurt,tilki beraber ava cikarlar aksama dogru avlanmislar avlari ise tavsan,ceylan vede öküzmüs uzun bir yürümeden sonra yuvalarina geldiklerinde ormanlarin krali aslan kurd'a dönerek hadi bakalim demis yakaladigimiz avlari adaletli bir sekilde paylastir kurt hemen hevesli bir sekilde hemen kralim demis tavsan-tilkiye,ceylan -bana ,oküzde-size kralim demis aslan bir pence vurararak kurd'u öldürmüs kurt tabi yerde cansiz bir sekilde yatarken aslan bu sefer tilkiye dönerek tilki kardes hadi sen bu avlarimizi esit bir sekilde paylastir. Tilki kurd'un sonunu gördükten sonra tir,tir titreyerek aslana aman efendim ne demek siz ormanlar'in kralisiniz bizlerin güvenligini sagliyorsunuz cok calisiyorsunuz ,yoruluyorsunuz enerji kaybediyorsunuz onun icin de sizin her zaman karninizin doymasi gerekiyor tavsan da sizin,ceylan da sizin,öküzde sizin kralim demis.Aslan hafif gülerek tilki kardes bu adeletli davranmayi nerden ögrendin demis? Tilki kafasiyla yerdeki kurd'u isaret ederek yerdeki yatan kurt'tan ögrendim efendim demis.

Bu hikayeyi dinledigim zaman bayagi derinlere daldim nerelere mi ? Acaba dedim benim ülkemde de mi aslanlar böyle mi yapiyor diye düsündüm! sonra dedimki kendi kendime yok, yok benim ülkemde'kiler yanlarinda'kilere avlarinin tamamini vermese bile parcaladiktan sonra birazcikta olsa biraz parcalarindan veriyorlardir herhalde ac kalmasinlar diye ne olur ne olmaz zaman gelir birlik olurda isyan ederler aslani parcalamaya kalkarlar diye degilmi?

15 Haziran 2009 1-2 dakika 7 öyküsü var.
Yorumlar