Bu Adam Ya Deli Ya da Müthiş Biri

''Uganda'da 7 kadınla evlenen adam herkesi şaşkına çevirdi. İkisi kız kardeş olmak üzere aynı gün 7 kadınla evlenen Ssaalongo Nsikonenne Habib Ssezzigu isimli hekim, yaşadığı Bugereka kasabasında yerel halkı da şoke etti. Ayrıca Ssezzigu, eşlerine düğün hediyesi olarak ise araba verdi.'' BASINDAN

''Uganda'da akıllara durgunluk veren bir olay yaşandı. Geleneksel tedavi yöntemlerini uygulayan bir hekim, aynı gün içinde 7 kadınla evlenerek ortak düğün yaptı.'' BASINDAN

Evet evet yanlış duymadınız, yanlış okumadınız bir adam, Uganda'da aynı gün yedi kadınla birden evlenmiş... Biz de bu olayın aslını astarını araştırmak için hem de sizler için ta Ugandalara kadar gittik gerçeği öğrenmeye...

- Merhaba Sayın Ssaalongo Nsikonenne Habib Ssezzigu

- Merhaba merhaba arkadaşım...

- İsminizde pek bi şey...

- Pek bir ney

- Uzun canım işte anlayın...

- Ne yapalım dedem Kremeña Habui Kontakayio Lagunsta Ssezzigu koymuş...

- Dedenizin de maşallahı varmış.

- Ona da ismini dedesi yani babamın babasının babası koymuş onun ismi de...

- Aman aman kalsın, onun da ismini söylersen bu röportaj hiç bitmez.

- Haklısın... Onun on dört taneymiş karısı...

- Yaaaaaa! Demek siz tasarrufa gidip yarıya indirdiniz.

- Öyle de denilebilir...

- Nasıl bir duygu yedi kadınla evli olmak yedi kocalı Hürmüz gibi siz de yedi karılı Hürmen misiniz yoksa?

- Güzel bir duygu ama, herkese de tavsiye etmiyorum tabi...

- Amaç nedir yani? Hafta yedi gün diye her gün biri ile mi kalacaksınız?

- Tabi ilk amaç o da başka amaçlarımda var...

- Nedir onlar?

- Biz fakir bir ülkeyiz, eee ben de zenginim haliyle...

- Ne var bunda?

- Çok şey var.

- Nasıl yani biraz açar mısınız?

- Açarız. Her gün birini bir kuyruğa göndereceğim.

- Ne kuyruğu?

- Kuyruk işte, biri ekmek kuyruğuna girer, biri zeytin kuyruğuna, diğeri içme suyu kuyruğuna, öbürü çocuklara bakar, bir başkası yanımda bana yardım eder... Başka biri gider eczaneden ilaç alır... Öbürü gider elektrik parası yatırır...

- Ha diyorsunuz ki ırgat gibi çalıştırır inek gibi de sağarım bunları...

- Size ne canım, onlar benim karılarım...

- Sayın Ssaalongo Nsikonenne Habib Ssezzigu, peki bu evliliklerden sonra hiç hesapladınız mı kaç tane kayın biraderiniz, kaç tane baldızınız, kaç tane bacanağınız olacak...

- Ne bileyim ben daha onları sayma fırsatım olmadı... İleride çoksalar hepsine birer numara veririm olur biter...

- Peki onu anladık da biz Türkler bir tanesinin hakkından bile gelemiyoruz. Hadi oldu da bir gün yedisi birden başınızın etini yemeğe kalkarsa ne yapacaksınız? Bir de bunu düşünün...

- Yahu kardeşim saf mısın? Bir yerde yedi tane kadın varsa erkekler ile uğraşmazlar ki onlar birbirlerinin başının etini yerler. Sen hala bunu anlamadın mı?

- Ne diyeyim size ya delisiniz, ya da müthiş biri...

14 Eylül 2023 2-3 dakika 633 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar