Cabbar-2/ Seni Seviyorum Yarrrr....

Dışarısı sis duman/hava ağır,hava kurşun karası.Göğsüm nefesime dar geliyor .Voltalıyorum
sonbahar ıslağı sokağa bakan odamı,bir boydan diğerine.Aklım bende değil/aklım ziyan...
Şöyle bir çekiştiriyorum perdeleri sağa sola / gözlerimi dikiyorum uzun ince yollarına.Haydi ne duruyorsun gelsene yarr...
-Offf yine uzanıyor ellerim,bana yasak kıldığın cigaraya/dayanamıyor yakıyorum varsın tütsün cigaram ve benim duman arası dudaklarımda sen ve parmaklarım hırçınca geziniyor tuşlarında telefonun,sonra ani bir refleksle kapatıyor vazgeçiyorum aramaktan.Kalbim beşe katlıyor çarpıntıyı / olur ya ulaşılamıyor derse.Zaten bütün gün alaborayım onunla/onun olmadığı o hayal denizlerimde.Neler neler kuruyorum aklım sıra.Kaçıncı gemiyidir batırıyorum kendimce.İşte tam da bunlar ufkumda gezinirken...
-Sesi yükseliyor Cabbar'ın telefonun öbür ucundan.Ohhh be nihayet diyorum içimden ..
-Canemin destete...(Canım ellerinde) diyor.Bir soluk ki ta derinden /şükrediyorum Tanrıya.Hani bir gün duymasam sesini aman Allahım/neler gelip geçmiyor ki gözlerimin önünden.Hele ki yüreğim yaşamın içerisinde olanın/olmayanın en kötüsünü düşünür.Neden mi ? O'na aşkım,tutkum desem yetermi..?

14 Haziran 2009 1-2 dakika 12 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (4)
  • 15 yıl önce

    çok güzel yazmışsın atiye hanım cabbarda seni düşünüyor ve seni seviyor sıgara gibi bir illeti yasaklama sebebide bu cabbarıda kıskanmamak elde değil sizin gibi bir hanım efendiye öykü yazdıracak kadar kendini sevdirebildiği için ikinizede mutluluk dolu günler dilerim saygılarımla...

  • 15 yıl önce

    Hele ki yüreğim yaşamın içerisinde olanın/olmayanın en kötüsünü düşünür.Neden mi ? O'na aşkım,tutkum desem yetermi..?

    Zevk alarak okudum yazınızı. Tadı damağımda kaldı.Dönüp tekrar tekrar okudum kelimeleri seçercesine.

    Tebrikler

  • 15 yıl önce

    Cabbar sözcüğünü görür görmez anında okudum. Çünkü daha önceden Sevgili Hocamın kaleminden Cabbar'lı şiirler okumuştum. Çok etkilenmiştim. İlk öyü de öyle... Şimdi hemen ikinci öyküye bakacağım!

  • 14 yıl önce

    Anlatım harika insanın içindeki bütün duygularını uyandıyor heyecanlandırıyor belliki ustaca bir kalemin ve tercübenin uygulandığı cümleler kutlarım Atiye hanım