Cabbar-7 Yosun Hazan Mevsimim

Banyodan çıktığımda oteldeki butiklerden en seçkin kıyafet modellerinin beni beklediğini gördüm aralarından spor olan bir takım seçtim ağam dayanamayıp,hepsini al yosun diye konuya giriyor.
O hüzzam bakışlarımla yeşil huzmeler yolluyorum bakışlarına alaycı bir tebessümle.
-Tarzım değil bunlar yarın bakarım şimdilik yemek için bu yeter hawal
-Dediğin gibi olsun yarın Ekrem'in hanımını da alırsın bi de şoför dilediğince alışverişini yaparsın hemi.
-Bree yarr izin ver hazırlanacağım bilesin ki alış verişe gelmedim,senle olmak işim sen.
Alelacele giyiniyor hafiften de makyajımı yapıyorum sonra havluya sarılı uzun/bukle saçlarımı jöleleyerek omuzlarıma atıyorum,ağam gizli bir öfke ile yaklaşıp topluyor saçlarımı.
-Kız salma bu saçları nazara gelecen,hemide benim bilen nazarım değecek.
-Offf ağam böyle gece yemeklerinde saç başka ne yapılır ki? Ancak salınır ya da toplanır tepeden ama ona da malzeme lazım yok yanımda bir şey,hem buralar da nazar mazar anlayan bile olmaz o bizlerde var.
-Yokk yokk içime sinmedi senin bu boyalı yüzün gözün,afat endamın,saçların...
-Ağam okula değil eğlenmeğe gidiyoruz haaa anladım kıskanıyorsun demi? Yapma ağam,sonra kafama eserse gider saçlarımı en dibinden kestiririm işte o zaman tam dellenirsin ...
-Yosun sakın ola bi gün öyle bir şey yapayım deme,dünya da izin vermem bilesin.O saçların kokusuna kaç zaman koştum peşinden,kaç gün eskittim dokunabilmek için tellerine,kaç geceler hayalin ile..neyse,neyse...
-Söyle ağam hiç çekinme yabancı yok aramızda biz bize eeee sonra ...
-Yosunnn tövbe tövbe akşam demem,yemek demem vallah...
-Veyy sustum ağam,hadi yürü ayıp olur aşağıdakilere
Otelden çıkarken kapının önünde Ekrem ve eşi Nazlı birde lüxs otomobil hazır bekliyor.
Nazlı hanım büyük bir hayranlıkla tepeden tırnağa dakikalarca süzüyor beni/dahası gözlerini alamıyor üstümden
-Hoş geldin hanım ağam ilk Beyrut'taki konakta görmüştüm resimlerini sonra ağamız telefonundakileri göstermişti yani göz aşinalığım var ama bu kadarını beklemiyordum diyor ve dönüp ağama Zozan aradığını nihayetinde buldu diyor.
-Nazlı can oyy bu Yosunum hani kışa denk gelmeyeydi,hani baharıma düşeydi ne var..diye kafasını iki yana hafiften sallıyor Cabbar'ım.
-Ama senin baharında Yosun hayatta bilem değildi ki ağam/olmayanı nasıl tanıyacaktın diyor Nazlı.
Ben de nazik bir reveransla teşekkür ediyorum sımsıkı sarılıp beline ağamın kulağına fısıldıyorum canmm ben seni kış diye sevdim hani yazın baharın heç umurumda bile değil.Usulcacık öpüyor alnımdan...
Az sonra Sen nehri/Eyfel kulesi manzaralı restoran dayız,detay ve ilgi istemediğimi söylüyorum ağama o ince gülümsemesi ile onaylıyor beni.
Değişiklik olsun diye yemekler Fransız mutfağından seçiliyor, sohbet her şey çok mükemmel ilerleyen saatler de şehrin tüm güzelliklerini bin renk ışık kombinesinde seyretmek üzere,gemi turu yapıyoruz.Fazlası ile yorgun düşüyorum,başım omzundan kalkmıyor ağamın.
-Gidelim Yosunum çok yoruldu bu günlük yeter diyor Cabbar
-Hawal iyisen değil mi? Sankin biraz ateşin var gibi.Çıkarıyor ceketini omuzlarıma örtüyor uykusuzsun,yorgunsun.Yarın kimsecikler uyandırmayacak bizi söz sana aşkım söz..
Öylesine ayakta uyuyorum ki ne söylediğinin bile farkına sonradan varabiliyorum.
-Ağam..
-De kurbanım...
-Ağam...
-De hayranem..
-yaa yarın hiç çıkmayalım sevmiyorum gezmeleri bak hatırına buralardayım.İstemiyorum hiç bi yer görmek.Uyumak sadece uyumak koynunda ağam/çok mu şey bu..
-Hawal diyeydin ya bu gece de çıkmazdık vallaha senin için çıktık yoksa benim neyime hep bildiğim yerler
Otele doğru hızlanıyor araç.Cabbar yanımızdakilere; Yosun biz gibi kavi değil ahan da çok yoruldu,rahatsız da oldu sakın ola bi daha sakinleşmeden aramayın öyle davet,falan istemiyorum diyor.
Nazlı ve Ekrem bey telaşa veriyorlar ortalığı/panikatağıma bir panikte onlar ekliyor.
-İyi olduğumu sadece uyumak dinlenmek istediğimi söylüyorum.
Otele vardığımızda Nazlı..
-İsterseniz yarın kahvaaltıyı beraber yapalım sonra size rehberlik ederim alış verişte diyor.
Ağamın koluna gizliden bir çimdik atıyorum ağam bozuntuya vermemeğe çalışarak
-Yenge aman ha yarın elleme bize Yosunum çıkmak isterse sana haber yollarım.Nazlı tamam diyor.
Aparta girdiğimizde sadece yatağa yığıldığımı hatırlıyorum uykum en rem de...
Uyandığımda kollarının arasında öyle sıcacık öyle güven de,öyle rahat ve onun gözleri üzerimde..

08 Eylül 2009 4-5 dakika 12 öyküsü var.
Yorumlar (3)
  • 14 yıl önce

    cabbar serisi özel bir seri ve ben müptelasıyım.

    tebrik ediyorum Atiye Hanım / Sevgiyle.

  • 14 yıl önce

    Artık sektirmeden okunmalı diyorum ki her bölüm diğerine yürüyor heyecan saygılar sevgili şair.

  • 14 yıl önce

    Bunlar çok güzel öyküler başarılarınızın devamını diliyorum ATİYE HANIM SAYGILARILA.👍👍👍👍👍