Cadı Yakma

Cadı Yakma

Bir öğretmen, bir lise sınıfındaki önemli bir derste elini dener. Salem cadı mahkemelerini öğrenirler ve öğretmenleri onlara bir oyun oynayacaklarını söyler.

"Her birinize gelip cadı mı yoksa normal bir insan mı olduğunuzu fısıldayacağım. Amacınız, içinde HİÇ cadı olmayan mümkün olan en büyük grubu oluşturmak. Sonunda, içinde cadı olan her grup kötü bir not alacak."

Gençler birbirleriyle dalga geçmek ve kazdırmak için koşturdu. Oldukça büyük bir grup oluştu, ancak öğrencilerin çoğu küçük, özel gruplara ayrıldı ve en ufak bir suçluluk belirtisi gösterdiğini düşündükleri herkesi geri çevirdi.

"Tamam,"... dedi öğretmen.

"Gruplarınızı oluşturdunuz. Kimin hatalı olduğunu bulmanın zamanı geldi. Tüm cadılar lütfen ellerinizi kaldırın.”

Kimse elini kaldırmadı.

Çocukların kafası karıştı ve öğretmene oyunu berbat ettiğini söylediler.

"Bunu yaptım mı?

Salem'de gerçekten cadı olan var mıydı?

Yoksa herkes kendilerine söylenene inanıyor muydu?"

Bir topluluğu bölmenin ne kadar kolay olduğunu düşünün. Bu nedenle misafirperver, yardımsever ve güzel insanlar olmaya devam edin. Herhangi bir kişi veya grubu günah keçisi ilan etmekten kaçının. Bu, her topluluğu böler ve kimseye fayda sağlamadığından çok daha fazlasını yok eder.

Saygılarımla

25 Aralık 2022 1-2 dakika 23 öyküsü var.
Beğenenler (4)
Yorumlar