Canımın Şiirine

Yarımdım. Eksiktim. Bir yerlerde kaybettiğim parçamı arıyordum yana yakıla. Ve hüzün zehir olup hep aynı yerde takılıyordu boğazıma ... İnsan eksikliğin ne olduğunu bilince; bulamamak can yakıyor ... Galiba ben en çok aşkta tökezledim ... Ne yazıktır ki düşünce dizleri değil; yüreği yara bere içinde kalıyor insanın ... Şimdi yağmur sonrası oturmuş şu satırları yazarken düşünüyorum geçmişimi; beklemek mucizenin ilk adımıymış ... Yüreğini sabırla ihsan etmek diğer adıymış gerçek aşkın ... Oysa şimdi gönlümde bahar var, güneş var, aşk var ... Düşe kalka öğrenmiş gibi aşkı; bana satır satır yazdıran bir 'gün ışığı' var..

Aylar geçiyor sanki yıllar geçiyormuş gibi ... Zaman en güzel onun üstüne duruyor ... Vakit geçtikte daha bir seviyorum ve sevmek açıyor tüm kitli sanığım kapıları ... Anlatmakta zorlanıyorum bazen ilk kez kelimelerin bile sustuğunu hissediyorum ... Çünkü biliyorum konuşsam kelimeler kıskanacak ona dair kurduğum cümleleri ...

''Ne hissediyorsun?'' diye sorsalar vereceğim tek cevap; 'tam' olur herhalde ... O benim kaybettiğim parçammış, hep aynı yerde takıldığım aşkmış .. Gök kuşağımda arayıp durduğum renk imiş ... Her şeymiş o, hiçbir şeyimken; her şeyim olmaya giden yolda diğer öznem imiş ... Tüm başlangıçlarımın diğer adıymış ... Çaresiz anlarımda samimi duygularla dilimden dökülen dualarımmış ... Ve hep dediğim gibi;
''Aklımın bana oynadığı en güzel oyun, hayatın getirdiği bi mucize ve Tanrı'nın vermediklerinin acısını çıkarırcasına yolladığı armağanımmış ... ''

Baharda bana gelen aşk ... Karanlığımı devrim ateşi olup aydınlatan gün ışığım ... Benim diğer parçam ... Adını zikrettiğimde gözlerinde ışıkların yandığını hissettiğim güzel adam ... Aşk başını tepeden çıkarıp bizi selamlayalı aylar geçti gözüm ... Seninle dolu dolu günler, haftalar, aylar geçti, geçiyor, geçecek ... Her gece tebessümlerini bin bir umutla harmanlayıp, sabahlar sunacağım sana aşk kokulu ... Her cümlem bir ''Seni seviyorum '' a gebe kalacak ... Sana sevdalar biriktireceğim adam, sana benzeyen, senin gibi ..

Her uzvuna aşık bir kadın ... Her parçasından aşk doğan güzel bi sevdanın baş kahramlarıyız seninle ... Şiirlerin sustuğu yerde biz devam ederiz anlatmaya ... Ta ki bütün yüreklere tohumlar ekilene, sevmeyi de sevilmeyi de anlayana dek ...

Biz seninle güzel olduk adam ... Aşık değil 'aşk' olduk ...
Nice günler geçsin içine seni barındıran ...
Nice çiçekler açsın yüreğimde sen gibi kokan ...

Canımın şiiri, iyikilerimin baş kahramanı, sevmelerimin en güzeli ...
Bir ömür yüreğimde. sevdaya verdiğim sözüm ol ...

Seni seviyorum ...

21 Haziran 2014 2-3 dakika 5 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (1)
  • 9 yıl önce

    Sevda başa gelmeye görsün işte böyle güzel bir öykü olur doyasıya yaşanır. Saçından tırnağına, gözünden kirpiğine kadar aşk ve sevgi dolar insan. Aşk insanı hem güzel yapar hem güzelleştirir diğer canlılara da güzel bakar insan. Kevser iyi öyküler yazıyor devamı da gelsin dileyelim. Çok kısa bir tavsiye zamanla değişik konularda da yazmaya çalışsın çünkü onda bu yetenek var. Tebrikler gönülden...👍