Çekirdek Aileyiz

O zaman ne yapıyoruz, bol bol çekirdek çitliyoruz. Çitliyoruz çitlemesine de diğer çekirdek çitleyenler ile bir türlü yıldızımız barışmıyor, anlaşamıyoruz... Onlar ille de ay çekirdeği, hani şu güne bakan dedikleri şeyden çıt çıt yaparak gidiyorlar, ben de kabak çekirdeği ile başlayıp öyle devam edeyim diyorum, olmuyor...

Çekirdek kardeşliği olması lazım aramızda Çekirdek kardeşliği deyip küçümsemeyin sakın. Çok önemli bir etkinliktir Çekirdek Kardeşliği... Bir araya geldiniz mi tek ses çıkmalı... Çıt çıt çıt ve çıt...

Daha sonrada ''çıt çıt çıt çıt çedenede sar bedeni bedene'' türküsünü de coşkuyla söylemenizde bir sakınca yoktur.

Çocukların bir kısmı annelerini bir kısmı da babalarını tutabilir. Sloganlar her zaman olacaktır "Yaşasın Ay çekirdeği kardeşliği ya da Yaşasın Kabak Çekirdeği dayanışması gibi cümlelerin kurulmasında bir sakınca yoktur.."

Bu mücadelede en yapılmaması gereken ise iki tarafında yüzünü buruşturarak birbirini kötülememesidir. Bu arada kabak çekirdeğinin çekirdeklerini ve ay çekirdeğinin çekirdeklerini sobaya atıp yakabilirsiniz.

Ayrıca kabak çekirdeğine ve ay çekirdeğine yapılan zamları da dayanışma içinde olarak beraber protesto edebiliriz... Alt tarafı bir küçücük poşette iki yüz gram ay çekirdeği ya da kabak çekirdeği. Durup durup zam yaparak çekirdek fiyatlarına bizim gibi çekirdek aileleri çekirdekten mahrum bırakamazsınız. Atomun bile çekirdeğinin parçalandığı günümüzde, bizim bir şekilde ay çekirdekleri ve kabak çekirdekleri için verdiğimiz onurlu mücadelemiz ve dayanışmamız devam edecektir. Buda böyle biline...

17 Aralık 2023 1-2 dakika 632 öyküsü var.
Beğenenler (3)
Yorumlar