Çisil Hanım ve Topçular

Çisil Hanım bu adeta Para Sihirbazı ... Siz ona bir milyon dolar veriyorsunuz, şapkaya atıyor hooop bir sallıyor iki sallıyor, O, size iki buçuk milyon, hatta üç milyon dolar veriyor... Siz ona beş milyon dolar verseniz, size on beş milyon dolar veriyor. Dolar olmadı Euro verir, Japon Yeni verir, o da olmadı öpücük verir... Hem öyle bir öper ki yanaklarınızdan, öpüldüğünüzü anlamazsınız bile...

Memleket Orta Zekalılar Cenneti... Orta Zekalıları sakın hafife almayın. Normal zekanın bir tık altı yani öyle söyleyeyim... Maşallah maşallah, aman nazar mazar değmesin. Barış Manço'nun o eski şarkısı geliyor hemen aklıma hani sözleri var şöyle ''Heeeey koca topçuuuuuuu, şu dağlara yan geleeeeeee.'' Topçu dediğin zaman durup bir beş dakika düşüneceksin, olmadı, beş dakika yetmez on hatta on beş dakika düşünmeli...

Ver bir milyon doları, ver üç milyon doları... Al iki milyon doları, al beş milyon doları... Dolar bu nasılsa bir şekilde dolar dolar sonrada boşalır. Nasıl takla atar bu paralar şimdi Çisil Hanımın elinde. Atmaz mı atar taklaları... Hem güvercin takla atar, hem de çift perende filan atar jimnastikçilerin minderde sıçrayıp sıçrayıp takla atması gibi...

Çisil hanıma iki bin beş yüz yıla yakın ceza isteniyormuş. Yok inanmam vallahi. Bir saat tek ayak üstünde dursun, sonra ki bir saatte öbür tek ayağının üstünde dursun. Zaten pek yakında bu sinemada, genel af maf çıkar. Hangi birisi yattı ki eskilerden? Banker Kastelli mi, Banker Yalçın mı, Banker Bilo mu, Titancılar mı, başka başka hangileri yattı?

A-4 Nasıl bir kağıtsın sen yahu! Demek ki böyle bir özelliğinde varmış. Hiç bilmiyordum inanın ki... Üstüne kurşun kalem ile yazınca, kurşun kalem mi dedim, pardon, tükenmez ya da dolmakalem olacak, yazdınız mı, alın size belgesi... Pöhhhh! Ki pöh! Beş Milyoncuk ben Çisil hanıma verdim, oldu da bitti maşallah. Faiz alma zamanı bir gelsin, atarız imzamızı kapı gibi A-4 Kağıdına, al sana belge.. ''Ulan biz kaçın kurasıyız, hiç yaş tahtaya basar mıyız?'' tam diyeceklerdi ki tahtaların kuru değil de yaş olduğu ortaya çıktı...

28 Kasım 2023 2-3 dakika 632 öyküsü var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (2)