Çok Sevdim Onu

Çok sevdim onu çok başka sevdim benden bir parçaymış gibi sevdim. Çok sahiplendim hiç gitmeyecek hep benimle kalacak sandım. Farklıydı işte diğerleri gibi değildi ne biliyim çok güzel gülerdi o gülünce içim ısınırdı belkide gülüşüne aşık olmuştum öyle bir bakardıki bana aşkla gözlerinin içi gülerdi. Sımsıkı sarılır kokumu icine çekerdi öylece kalmak isterdim. Kimse öyle sarılmamıştı daha önce kimse onun kadar sevmemişti beni kimseyi sevmemiştim onu sevdiğim kadar. Ben bardakta mısırı çok severdim bir kere almıştı tadı hala damağımda çok acıydı zar zor yemistim işte. Sonra sinemaya gitmiştik omuzuna başımı koyup izlemiştim filmi ilk defa o gün tutmuştu elimi birde yanağımdan öpmüştü . Hiç bakamazdım gözlerine uzun uzun hiç bişey yiyemezdim mesela yanında onu izlerdim doyardım . Konuşamazdım gözlerine bakarak susardım oysa en çok onun yanında konuşmak isterdim . Ama çok sevdim işte öyle böyle değil. Ağlamama kıyamazdı mesela gözyaşlarımı silerdi hemen . Kavga ederdik ben kavgalarımızıda severdim hep mutlu olalım istememiştimki ben onunla mutsuzluğada vardım . Her gece beraber uyurduk ayrı yataklarda birbirimize sarılarak. Bizim hiç fotoğrafımızda olmadı beraber çekindiğimiz ama biz bir zamanlar bizdik. Saçlarımla oynardı hep bozar tekrar yapardı omzuma başını koyardı o rahatsız olmasın diye kımıldamazdım. Sonra kusurlarımı görmeye başladı değiştirmeye çalıştı oysa insan sevdiğini olduğu gibi sevmeli değiştirmeye çalısmamalı. Ben onu oldugu gibi sevdim hiç degiştirmek istemedim dinlediğim müziğe kadar karısır olmustu . Ben ise sadece bir ömür hayatına karışmak istemiştim olmadı. Benim kusurları gördü hep kendininkine kördü. Başladığı gibi bitmiyor hiçbişey merhabayla başlıyor kendine iyi bakla bitiyor. Yarım kalıyor aşk. Hiç beklemediğim anda ayrılalım kelimesiyle bitirmişti sonumuz yokmuş bizim olmayacak duaya amin demişiz. Herşeyin sonu vardır derler bizim sonumuzun böyle olacağını hiç düşünmemiştim. İnsan kaderini kendisini belirler derler benim kaderimide sen çizdin. Ne acı değilmi yasanacak onca şeyin yaşanmadan böyle bitmesi. buket leyla . . .

14 Ocak 2014 2-3 dakika 9 öyküsü var.
Yorumlar