Dayımın Aşkları

Benim dayım tuhaf bir insan,her konuda konuşmaz ama konuştuğu konularda da hiç boş konuşmaz,sözleri günlerce beynimizi kemirir,tecrübesinden ve bilgisinden yararlanmak lazım.

-Dayı, hiç aşık oldunuz mu diye sordum,

-Ben odun muyum,tabiki oldum dedi,şunu ilave etti: "Odunlar da aşıktır kendisini yakıp kül edecek ateşe."

-Hatırlıyor musunuz isimlerini?

-Kim hatırlamaz ki,ölsem yine unutmam.Çiçekçi Sibel,bankacı Tülin,internetçi Birgül,öğretmen Aysel,şarkıcı Kader.

Aşk,merak uyandırır;yaşayanı da yaşatanı da seviçten havalara uçurur;

-Dayı dedim,Sibel çiçek mi satardı?

-Onunla beraberliğimiz dört ay falan sürdü ama sanki dört yıl sürmüş gibi etkiledi beni.Son buluşmamızda bir buket çiçek yaptırmıştım ona ertesi gün ayrıldık,ne aradı ne sordu,çiçekler gibi aşkımız da soldu.

-Bankacı Tülin ile nasıl tanıştınız, bankada kredi çekerken mi?

-Çok inatçı biriydi,sık sık küser,başını yukarı kaldırmazdı.Her buluşmamızda ve her konuştuğumuzda borçlarının çok olduğunu söyleyip para isterdi.Oğlu cezaevine düşmüştü,zor durumdaydı ve ona çok yardım ettim ama o hepsini unutup beni terketti.

-İnternetçi Birgül..

-O sanal aşkımdı ve yaklaşık altı yıl sürdü,yüz yüze hiç görüşmedik,hiç el ele tutuşmadık yani internet varken vardı,internet yokken yoktu.

-Öğretmen Aysel...

-Tartışmamız esnasında öyle bir cümle kurdu ki hala kulaklarımda onun için öğretmen diyorum,kimseye güvenmememi öğretti bana bu hayattta.Şöyle demişti: "Ben anne babamı silmişim,sen kimsin?"

-Şarkıcı Kader'i nerede dinledin,barda mı?

-O da terziydi,şarkıları çok sever ve gece gündüz arabesk dinlerdi.

29 Ekim 2023 1-2 dakika 406 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar