Değer

Tam hiç bir şeyin değişmeyeceğine inanmaya başlamıştım dışardan açıköğretim okumaktan neredeyse vazgeçmiştim ki !   Halk eğitim merkezinin önünde durdum hadi dedim bir adım at  ileri belki dûnya için bir şey değişmeyecek belki ama senin için değişecek ...    En azından hayalini kurduğun şeyi gerçekleştireceksin ve inandığın şeyin arkasında duracaksın...   

Dışarı hava almak için çıkan öğretmenler gülümseyerek karşıladı yukarı çık bir arkadaşımız kaydın  yenilenmesine yardımcı olacak dedi!

Merdivenlerden çıktım müdürün odasında kimse yoktu ,yan odadan bir ses kayıt içinmi geldiniz buyrun dedi sesin geldiği yöne doğru ilerledim.

Arkası dönük vaziyette oturmuş bir görevli ismimi sordu tek tek bilgilerimi aldı sesli bir şekilde bilgisayara komut veriyordu...

 Tek tek bilgilerin doğru olup olmadığını kontrol ediyordu.

Görevli kaydı yeniledi ve çıktıyı elime vermek için bana doğru döndü döndüğü zaman bilgisayara sesli komut verme nedenide ortaya çıktı... 

 Görevlinin gözleri hiç yoktu göz kapakları tamamen kapalı üstelik bir elini de kullanamıyordu...

Vazgeçmek için ne kadar da erken karar vermişim dedim . Hiç görmeyen biri  vazgeçmiyorsa benim elim ayağım tutuyor gözlerim görüyor. Neden vazgeçiyorum herşeyden ?

Vazgeçmek yok dedim.. !! 

Hele kendimden hiç bir zaman ...

Her sabah  uyandığın zaman yeni bir umudun ve yeni bir hayâle doğru yürümelisin ..!!

Bir şeyler yolunda gitmiyorsa tekrar denemelisin ..

Takı olana kadar ..

Bir şeyleri elde edebilmek  çabalamalı başarmak için yeniden denemelisin ....  Kararlı olmak hiç bir şey yapmamaktan dahada iyidir. Belki her istediğini başaramazsın ama başlamak bitirmenin yarısı değilmi?


10 Mart 2019 1-2 dakika 15 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar