Difıttırdan Dünyaya Ayar

Sam Amcanın yirmisekizinci göbek yeğenlerinden Trampa Dayı milleti fıttırtmaya devam ediyor Difıttır dan... Zaten adı üstünde işte belli Difıttır... Sabah erkenden uyanıp da bürosunun başına geçti mi, Dünya Atlasından seç beğen al durumları, Trampa Dayımızın her zamanki halleri... ''Bu gün hangi ülkeyi karıştırsam, hangi ülkeyi özgürleştirsem, hangi ülkeleri zeytin ezmesine çevirsem ya da pastırma sucuk yapsam diye düşünmeden edemiyor.''

Süper Bilgisayar Dahisi Billy Geytis biraderin yazmış olduğu ''On derste Difıttırdan Dünya Liderleri Nasıl Çıldırtılır Çıldırtamadıklarımız ile Nasıl Dost Olunur.'' adlı kitabı Trampa Dayı tam seksen üç kere okumuş, ama yine de aklına girmemiş, o neden ile Difıttırı da kullanırken mutlaka kitap önünde açık olup öyle hareket ediyor...

Bu gün kim benim Sam Amcama laf söylemiş bir bakalım. Hmmm! Merkel Ablanın biraz fazla sesi çıkıyor bu sıralar, hemen kapak Difıttırdan, o da fıttırsın ''Bak batırırım ekonomini haaaa belini doğrultamazsın. Mersedesini bile sattırmam.'' Merkel'in de çok şeyindeydi... Şeyinde derken yanlış anlaşılmasın umurunda mı?

Irak'a da nasıl demokrasi getirdim ama, benden fazla demokrasiyi seven var mı? Bende demokrasi varsa Irak'da da olsun, Suriye'de de, ölenler olmuş mu, ne yapalım oluyor ara sıra, demokrasi böyle bir şey işte... İran'da çok yaramazlık yapıyor bu sıralar... Onlara da şimdi bir tweet atarım yerle bir olurlar billahi... Benim işim Difıttır ile milletleri fıttırtmaktan beter etmek... Yakında Diffıttırdan Sorumlu Devlet Bakanlığı kuracağım zaten...

Bu Uzak Doğunun çekik gözlüleri de çok olmaya başladılar... Japonlar ile Çinlilerden bahsediyorum canım... Hey çekik gözlüler, size sesleniyorum, sayı ile kendinize gelin... Siz daha benim tvitlerimi yemediniz mi? Bak bir daha söylüyorum, perperişan olursunuz size diyeyim. Öyle ucuz ucuz araba yapıp da bana zırt pırt göndermeyin, yakarım, parçalarım o arabaları... Arabanın üç katı, yok olmadı beş katı vergi koyarım, kimseler binemez... Difıttır elimin altında, atayım tvitleri de siz de fıttırmayın bakayım...

Bu Vladimir de çok kafamı bozuyor. Biz uzaya gittik, aya ayak bastık, onlarda peşimizden hemen gitti... Biz atom matom yaptık, hemen onlarda yaptı, uçak gemisi yaptık, onlarda yaptı... Niye bizi taklit ve takip ediyorsunuz oğlum, yok mu sizin başka derdiniz? Bak bir tvit atarım Kızıl Meydan filan kalmaz, olur turuncu meydan, ayaklanma çıkar, votkalar karaborsaya düşer de ağzınıza bir damla votka koydurtmam, diyeyim size...

Benim kafamı bozmayın ey dünya milletleri... Bir tweet lik canınız var, diyeyim size... Difıttırı devreye soktum mu, sırayla fıttırırsınızda sonra hırsınızdan birbirinize girersiniz... Her türlü sıkıntıyı boca ederim üzerinize, ayaklanma çıkartırım, paranızı pul yaparım, boğuşur durursunuz enflasyonla... Ben ne dersem o olur... Bak, bak, bak yine kimse iplemiyor beni yahu! Sam Amcanın en sevgili yeğeniyim ben Sam Amcamın en sevgili yeğeni...

09 Ekim 2019 2-3 dakika 625 öyküsü var.
Yorumlar