Diziler Arası Yolculuk

Fatmagül'ün suçu ne? Bana ne kardeşim neyse ne, suç işlediyse çeksin cezasını, hiç bir suç cezasız kalmamalı değil mi? Kurtlar Vadisi'nde ki kurtlar bir bir ölüyormuş, doğa severlerin hepsi isyanlarda''Ölmemeli onlaaar ölmemeliii''diyorlar. Doğada çok az kalmış bu kurtlardan nesilleri tehlike altındaymış. Komedi tükkanında komedi kalmamış, dışarıdan komedi ithal edecekmiş hükümet, ama dışarıdaki komedilerde çok pahalıymış, bu nedenle hükümet yetkilileri kara kara düşünüyorlarmış bu soruna çözüm bulmak için...




Adını Feriha Koydunda kime sordun koydun kardeşim, belki ben o ismi sevmiyorum, yani Feriha'dan başka koyacak isim mi yoktu? Zaten şu Behzat Ç'nin Ç'sinin ne anlama geldiğini bir türlü öğrenemedik vesselam. Kimi diyor Behzat Çemişkezekli, kimi diyor Behzat Çankırılı, habire asparagas haberler geliyor kulağımıza ama daha çözemedik.




Halil İbrahim Sofrası'nda ne ararsan var, bir kuş sütü eksik ha, onu da bulamamışlar, kuşların hepsi daha önce tehcire uğramış, zorunlu göç zorunlu göç. Öyle bir geçiyor ki zaman, Lale Devri'nden taa buralara ne zaman geldik yahu, ahh ahhhh ne güzeldi Nedim'in aruz vezni şiirleri ne güzel.




Aman ha Küçük Sırlarınızı siz siz olun da kimselere vermeyin sakın, hele hele Gönülçelenlere hiç vermeyin. Aşk Zaten Bir Hayalse öteden beri, azıcık umut bile yoksa aşk için sevgi için, Geniş bir Aile kurmayı düşünmenin de alemi yok o zaman. Nasıl olsa evlenirizde Yedi Numara'lı bir ev de otururuz diye hayal kurmayalım.




Evden biryere illa ki taksi ile gidecekseniz, her yerde boşuna taksi aramayın, Akasya Durağında ki taksiler ne güne duruyor. Ayıp olur başka yerden taksi bakarsanız, üzülür sonra taksici kardeşler. Arka Sıradakiler de her zaman tantana yapmasalar bu sınıflarda, diğer çocuklarda dersleri iyi anlasa...




Biz zaten Ezel'den beri Türküz, müslümanız. Ne Muhteşem Yüzyıllarımız oldu geçmişte hem de ne muhteşem. Yer Gök Aşk'da olsa, her zaman kapımızın önünden kalaycılar geçiyor. Bu sefer Düriye'nin Güğümlerini onlara kalaylattıralım mutlaka. Nedir Kardeşim Bu İzmir Çetesi'nin elinden çektiğimiz, sitemizde ki İzmir'lilerin affına sığınarak tabi ki bu cümle geldi buraya oturdu...




Adın Bayram Bayram'sa eğer, iki kere tekrarlama kardeşim, Bayram'ın karesi dersen o da olur. Niye herşeyi En Son Babalar duyuyor ya, ben de babayım. İkinci Bahar'ımızı yaşamaya daha çoook var, henüz birinci bahardayız ya, hemen ihtiyarlatmayın beni dostlar...

02 Nisan 2011 2-3 dakika 635 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 13 yıl önce

    vallahi mizaha öyle güzel oturmuş ki diziler,

    bu kadar olur,

    sabahtan pirzolayala başlattın güne üstadım,

    teşekkür ediyorum ziyafet için,

    şaka bir yana, türk toplumu seviyor bu traji komik ve hatta bazen tutarsız dizileri,

    tutmasa bu kadar diziyle tüm kanallar işgal edilirmiydi,

    enterasan konu, enfes anlatım,

    yine krallığını konuşturdun zeytinci abim,,,👑👑👑