Dolares Yengeee Ayıp Ettin Ama

Yahu yengeciyim, bak sana yengeciyim diyorum bu sıralar gıdım gıdım fiyatını artırıyormuşsun? Doğru mu bu? İnanmak istemesem de doğru gibi sanki... Az ırıspı değilsin hani... Ayıp ettin ama. Nereye kadar yükseleceksin böyle? Ta eskiden beri bilirdik gözünün yükseklerde olduğunu, sosyetik olduğunu ama böyle de olmaz ki sere serpe her ülkede de dolaşılmaz ki...

Yengeciyim, bak san hiç hak etmediğin halde yengeciyim diyorum, çok gezenti oldun bu sıralar, ülke ülke dolaşıyormuşsun, dolaşma fazla bak korona da var sonra bir kaparsın koronayı mortingen bilmem anlatabildim mi? O dayılarında, dayıların derken en büyük dayın Baydın Dayı'dan bahsediyorum, Baydın Dayı de çok oldu artık, hakikaten baydı bizim milleti ve başka milletleri... Duyduğumuz göre yine Orta Doğu'ya demokrasi yollayacakmış iadeli taahhütlü... Aman istemez kalsın, billahi gerek yok...

Duyumlar alıyoruz yavaş yavaş da ihtiyarlıyormuşsun Dolares Yengeciyim... Eeee ne yapalım etme bulma dünyası, sen de bir gün göçersin bu dünyadan, yalnız arkandan Fatiha okuyacağımızı filan zannetme, hep bir ağızdan mezarının başına gelip ''Dua ederiz mi sandın.'' gömün lan dedik mi işin biter söyleyeyim... Ha illa da dua diyorsan, beddualarımızda hazırdır...

Bak yengeciyim bu sıralar karaborsaya girip çıkıyormuşsun, uyarayım seni, karaborsaya girersen iyice kararırsın... Gel sen yine döviz bürolarında dolaş da, millet seni bozdurup bozdurup bozuk para gibi harcasın... Duyduk ki Yuro Bacı ile de aran sazmış bu sıralar... Sen bir tanesin, Yuro Bacının arkasında kaç tane devlet var AB mi diyorlar ne...

Ha şu ikazı da yapayım sana naçizane, çok yükseldin mi bu seferde düşerken, çok canın acır, hele de düştükten sonra kırılmadık yerin kalmaz. Ondan sonra o kırıklarını tedavi ettirmek için hastane hastane dolaşırsın...

Gel sen aklını başına devşir de dön ülkene... Her memlekete gidip de onların işlerini de alt üst etme, emi yengeciyim... Baydın Dayına da selam söyle bizim ile uğraşmasın... Sam Amcanın matbaa makineleri bile yorulmuştur, sana basm... pardon, seni ve kardeşlerini basmaktan... Burada cümlelerime son verirken, seni hasret ile kucaklamıyor, yanaklarından, gözlerinden tabi ki öpmüyorum, Sam Amcan ile Baydın Dayına da selam söyle mazlumlarla uğraşmasınlar... Allah'ın müstahakkınızı vermesini hasret ve özlem ile bekleyeceğiz bütün mazlum milletler olarak...

22 Kasım 2021 2-3 dakika 614 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar