Ekmek Elden Su Gölden A.Ş.

Evet böyle bir şirket var hem de bir çok yerde... Bu şirketin en büyük elemanları çocuklar... Eğer ki yakınlarda bir göl filan yoksa, o zaman su en yakın marketten ya da bakkaldan baba tarafından veya anne tarafından alınacaktır... Ekmeği de baba getiriyor, oh ne güzel dünya yan gel yat... Yatarken de sırt üstü yat ki yatağın haricinde başka bir zamanda sırtın yere gelmesin...

Bizde çalıştık zamanında Ekmek Elden Su Gölden AŞ de, AŞ'ye de takılmayın. O sizin zannettiğiniz gibi, anonim şirketi demek değil, ona yakın biraz, Anamın Şirketi demek... Anam şube müdürü, babam genel müdür. Yalnız şöylede bir durum var, şirketten çıkarılmak on sekiz yaşına kadar mümkün değil... On sekizinden sonra ise hiç bir garantisi yok. Şube Müdürü bir çok zaman genel müdürden daha forslu ve fiyakalı, hatta genel müdüre ayarda verebiliyor, böyle de bir durum var.

Bu şirkette sizin görevleriniz var. Bu görevleri yaparken sorgu sual sormanız ya da grev yapmanız söz konusu bile değil. Velev ki grev yapacak filan olursanız, aç kalacağınızı bilmeniz lazım. Ders çalışmak ise yegane yapacağınız bir iş. Arada ders kitaplarının arasında ise muzır yayınları takip etmek yakalanmadığınız sürece, ihtimaller içinde...

Şube Müdürü veya Genel Müdür ile herhangi bir konuda tartışmaya girmek hiç bir sonuç getirmiyor. Çünkü onlar her zaman haklılar. Bazı zaman ücretlerde kesintiye gidildiği halde, neden ücretlerimiz ki ''bir adı da Haftalık oluyor.'' kesiliyor diye itiraz hakkımız yok. Şube Müdürümüzün büyük fedakarlıklarla yaptığı yemekleri beğenmeme gibi bir lüksünüz bulunmuyor Ekmek Elden Su Gölden AŞ de... Biraz burun kıvırıldığı zaman, burnunuzun sürtülmesine de hazır olmanız gerekiyor...

Ne zaman ki on sekiz yaşına geldik, biraz biraz Ekmek Elden Su Gölden A.Ş.'nin baskısı azalır gibi oldu. Bir iş bulup çalıştıktan sonrada, bizde Ekmek Elden Su Gölden A.Ş de az da olsa kadrolu bir eleman olduk. Hele de evlenip evden ayrıldıktan sonra biz de Ekmek Elden Su Gölden A.Ş' nin bir şubesini açtık ve en iyi elemanlarımız da bizim zibidiler oldular...

Reşit olana kadar her çocuk Ekmek Elden Su Gölden A.Ş'nin doğal elemanıdır. Şimdiye kadar dünyada en çok şubesi olan bir şirket. Ne Limited, ne Komandit, ne Anonim, ne Kolektif şirket bu şirket adı üstünde A.Ş. Anamın Şirketi...

12 Kasım 2023 2-3 dakika 631 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (3)
  • 5 ay önce

    Çok yerinde bir tesbit olmuş Ahmet Hocam. Kutluyorum, tebrik ediyorum. Hep, ekmek elden su gölden A.Ş.'nin kapısında eleman olmuşuzdur. Kalemin daima yazsın. Sağlıcakla esen kal Ahmet Hoca'm.