Elli Mum

03.10.2044 CUMA
Bugün düne göre daha keyifliyim. Evet çok çalışmak, çok yazı yazmak gözlerimi bozuyor ama yılların alışkanlığı.. Uyumadan önce bir defa yazmak, iyi geliyor ruhuma..
Nedense Hikmet Bey yaşıma takılmadı bugün, herhalde gazetede çıkaracağım yazıları beğendi. Gerçi ben de çok beğendim. Lisede ki gibi.. Lisede ki gibi..
Çocukça her defterin arkasına şiirler yazmak ne kadar keyifli, masumcaydı.. Hani bir film şeridi derler ya, şu an o gözümün önünden geçiyor.Uzun ve soluksuzca izledikten sonra yazıyorum bu satırları..
Ben neymişim ne olmuşum öyle. 47 kilodan yukarı çıkamayan ben, şimdi 70 kiloyum.. Saçlarım ?'beyaz''ı konduramadığım, nasıl desem açık renklerde.. Ve o zamana göre kısacık..Ah ne güzel günlerdi.. Zaman makinesini icat etmeye bile kalkışabilirim şu an. Nyse günlü bugün de kapatıyorum seni, satırlarıma iyi bak...

04.10.2044 CUMARTESİ
İnanamıyorum ! Çocuklarım bir haltlar karıştırıyor ve ben meraktan öleceğim. Umarım yarın ki doğum günüm hakkımda bir şeyler yapmıyorlardır. Mutlu olmam ! Hayır !
Hayır hiç sanmıyorum ! Aksine elli yaşıma gireceğim ve yaşlandığımı kutlayacaklar. Ben hala kendimi onaltısında sanarken hem de...
Zaten Fırat Bey'e de çok bozuldum. Ne diye doğum günümü pardon dilim sürştü ?'nine olma günümü'' kutluyor ki? Alışamadım... Günlere dur ! Artık geçme ! diyesim var.. Dursa ne olur ki? Bir yazım da yazdığım gibi ?' ZAMAN BABA DUR YOKSA VURURUM ! ?'
Şimdi sana neleri özlediğimi saysam günlük, kalemimin mürekkebine savaş açarsın.. Tek kelime, ÖZLEDİM. Nokta...

05.10.2044 PAZAR
Bunları gizli gizli yazıyorum. Nefes almadan hem de. Kocamın ve çocuklarımın uyuduğundan artık eminim.
Ah.. Yaşlanmışım meğer gerçekten.. Elli yaş bu olsa gerek. Hıçkırıklarımın senfonisiyle göz yaşlarımı azad ediyorum şimdi.. Bir yanım mutlu bir yanım parça parça.. Yaş elli.. Elli yaşımdayım.. Sadece bu.. Saçlarım kısa, 70 kiloluk bedenim ve gözlerimde ki ?'yaş'' halkaları...
Hüznüm mutluluğumla barış ilan etmiş gibi. Yüz şeklim değişiyor ince ince... Ellerim mi titriyor ? Yoksa bu satırlarda ki duygularımı taşıyamayan kalemim mi? Dudağımı kemiriyorum..
Yıllanmış şarap gibiyim.. Mutluyum sanki.. Şarap gibi lezzetli yani daha iyiyim, lisede ki ?'ben''e göre..
Bunu sona sakladım, beni bugün en çok ne üzdü biliyor musun günlük ? Doğum günü pastamın üstünde ?'ELLİ'' tane mum vardı....

04 Şubat 2011 2-3 dakika 5 öyküsü var.
Yorumlar