Emin miyim Aşk

Önceden ayrımında değilmişim gibi koca atölyenin pis bir yer olduğunu yeni mi gözlemliyorum acaba?

Usta'nın mesela koltuk altı kıllarını geçen yaz giydiği bol gömleğinin kısa kollarından görmüş bulundum döküm sırasında. On santimdi o kıllar. Kıllı bir kuyu kıllı bir çukur. Bu adam bir de cuma namazlarına filan gider.

Mutfaktayım. Huylu oldum ben. Sanki üstümde bir şeyler yürüyor ya da bir leke varmış! Ufak tefek kırmızılıklar oluştu. Alerji mi oldum? Şaşkınım şimdi! Alçı mı dokunur? Metallerden biri mi yoksa şu kene gibi yapışan Hint Yağı mı?

Sıkıntım belki ondandır. Dışarı çıkmıyorum. Sabahın dördünden beri ayaktayım. Noldum ben? Hiç birini aramıyorum. Cep denen şeyim, aldığımdan beri kapalı. Geçen gece Filiz geldi. Kapının gözetleme deliğinden baktım. Allah'tan tüm ışıklarım kapalıydı. Onur'dan ayrılmış. Çaresi bendim bazen...Benim çarem kim? Açmadım kapıyı. Az sonra arabasının ve lastiklerinin patinaj-motor seslerini duydum.

Şimdi de aynı. Mutfaktaki koltuğuma oturmuş bön bön şapşal şapşal çatılara bakıyorum.

- Beni bırakma!
- Beni aldatmadan önce düşünecektin o...pu!

Terestayız. 8.kat! Bira açmadı. Rakı da karar kıldım. Rakı iyi oluyor. Anason soluğumu açıyor da...sırtımdan vuranı sekinci kattan düşerken seyrediyorum.
Annem,
-Naptın yavrum diyor bembeyaz giysileri içinde...
Annemi görüyorum ağlıyor. Senden çok umutluydum yavrum...
- Ama anne o düşen şey beni rahatsız ediyordu. Haydaa o şeye bir isim bulmam lazım!
- Ayıp yavrum. O'nun da anası babası vardır diyor annem ben " or..pu " lafını önceden iletmişim anneme.
- Ama anne ben tam dört yıldır hiç bir kadınla beraber olmadım. Üstelik sol elim nasır bağladı dört yıl şey etmekten...
- O da ayıp evladım. Gördün mü başıma gelenleri. Keşke ölmeseydim de bu günleri görmeseydim!
- Anne bana yazık değil mi?

Rakı bu. Kalbimi bir usturanın çektiği çizikler gibi çizip duruyor. Dişçi Sizel usuma takılıyor yine.
" Emin misin aldatıldığından? ".
Sizel ' e bir duble rakı uzatıyorum.
" Siz Türkler bunu suyla içmiyor musunuz? ".
" Yok lan Sizel. Ben Türk değilim. Susuz içiyorum! ".
" Emin misin aldatıldığından? ".
" Deli etme adamı. Aşağıda yattığına göre...".
" Aşağıda mı? "
Sizel aşağı eğilip bakıyor. Aniden Sizel'in kıçına da tekmeyi yapıştırıp aşağıya gönderiyorum. Düşerken hâlâ Emiiiin misiiinnnn diye bağırıp duruyor?

Çatının tam ucundan, gagasında tanımlayamadığım bir cisim taşıyan saksağan kıvrak hareketlerle tekrar uçup gitti.

Önümde bir tomar kâğıt. En üstteki kâğıdın tam merkezine yazmışım. Yok henüz yazmamışım. Dolma kalemimin ucunu kırmışım! Güya idam kararını vermişim aşkın.

27 Mart 2014 2-3 dakika 57 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (1)