Estetik Harikasıydı

''Meğer güzel oyuncu Nazende Oyunkurucu da estetik harikasıymış! Doğal güzel zannedenler yıkıldı... Yıkılmakla da kalmadı perişan oldular.''

Evet, evet sayın seyirciler bu günün, güne damga vuracak haberi için pür dikkat burayı dinlemenizi önemle ve de tutku ile notlar almanızı istirham etmekle birlikte, pek bir muhterem sanatçı müsved... pardon sanatçımızın da estetiklerine bir bakalım, ne kadar estetikliymiş...

Sosyal medyada dört milyona üç yüz yirmi üç bin sekizyüz altmışaltıya yakın takipçisi olan Nazende hanımcık ilk önce bir çoklarının yaptığı gibi burnunu kaldırmış. Sonra kaldırılan burnunu beğenmediği için, estetikçisini mahkemeye veren Nazende hanım, mahkemeden kazandığı tazminat parasıyla, fazla kaldırılan burnunu biraz da olsa indirmiştir...

Daha sonra kendisi ile röportaja devam eden muhabire, ben aslında burnuma estetik yaptırmazdım amma, baktım bütün arkadaşlarım yaptırıyor, ben yaptırmazsam ayıp olacaktı, ben de yattım bıçağın altına anacağım, demiştir...

Daha sonra kulak memelerimi de dikleştireyim diye gittim doktorcuğum estetikçime, ne dese beğenirsiniz ''Normal memeleriniz olsa dikleştiririz de kulak memelerine böyle bir estetik ameliyata gerek yok, sanki sutyen mi takacaksınız kulak memelerinize?'' dedi, demesine de benim de hiç inanasım gelmedi... Başka bir estetikçiye mi gitsem diye düşünmüyor değilim...

Gittim başka bir estetikçiye, hem de bu sefer memelerim için. Silikon taktırayım da dikleşsinler anacığım. Benim Perihan'dan, Şevval'den, Hümeyra'dan ne farkım var ayol? Biraz memelerim büyüyecekmiş ama olsun, her şeyin irisi makbul derler... Büyük sutyen alırım, biraz sutyen masrafım artsa da ne yapalım katlanacağız...

Dünyanın yedi harikasının yanına bir de bu estetik harikaları sekizinci harika olarak eklendi. Yeter ki kaldırdıkları burunları ile hava atıp burnu büyüklük yapmasınlar. Tabi bir de silikonlu memeleri ile de bebe emzirmeye kalkmasınlar... Ha bir de göbeklerini fazla gerdirmesinler, kalçada ki yağlarını da artık ne yaparlarsa yapsınlar, yeter ki yemeklerde kullanmasınlar....

09 Mayıs 2021 1-2 dakika 625 öyküsü var.
Yorumlar