Galaksinin Neresindensiniz Acaba

İnsanoğlu elli altmış yıl önce aya ayak bastı... Şimdilerde Mars Gezegenine yolculuk planlanıyor, ay dan sonra en yakın gezegen o gibi görünüyor. Bilmem ki acaba Mars'dan sonra öbür gezegenlere de Satürn'e Uranüs'e, Jüpiter'e de gidilir mi? Biz göremeyiz de belki torunlarımızın torunları bir ihtimal...




Elli yüz sene sonra belki yüze elli sene sonra insanlar birbirlerine şöyle sorular soruyor olabilirler kanımca... Galaksi'in neresindensiniz? Ben Mars'danım canım. Ya siz, Ben de Jüpiter'liyim. Jüpiter'in neresinden, içinden mi? Hemşehri de çıkabiliriz de ondan sorduydum... Yok dış mahallelerindenim ben, ufak bir villa yaptıydım zamanında da orada...




Dünya yerle bir olmaz da kalırsa, belki beş yüz sene sonra, daha da değişir sorular... Hangi Galaksidensiniz? Ehemmmm övünmek gibi olmasın da Andromeda'danım efendim... Ya siz hangi galaksidensiniz? Ben Samanyolu'luyum da aslında babam Samanyolu'ndan anne tarafı Yıldızus Parlakus Galaksisinden... Olsun babanız nereli ise oralı sayılırsınız Samanyolu'lusunuz demek ki... Öyle diyorsanız öyle olsun...




Ya arkadaşım ışık hızı ile gelmeye çalışıyoruz, olmuyor. Yeni yeni uzay gemileri çıkmış ışık hızının da on kat üstüne çıkıyormuş yeni uzay gemileri, onlardan bir tane alsak hemen gideceğiz şu Andoromeda Galaksisine... Taksitle de veriyorlarmış ha, çekeriz krediyi beş altı saniye de alırız bir tane de sonra da krediyi geri ödemesi var... Ya abi ne yapacaksın git ışınlanma merkezine bastır parayı, çok pahalı ama sen de cukka sağlam iki dakika da ışınlasınlar seni, uzay gemisiydi filan uğraşma...




Vallahi geçen gün Satürn'e bir kahve içmeye gidelim dedik, gidemedik, bayram diye uzay gemilerinde yer kalmamış arkadaş. Meğerse böyle bayram seyran geldiği zaman bir iki ay önceden bilet almak gerekiyormuş, bilemedik ki...




Birader biz garibanız biraz hafta sonları ancak ve ancak uyduya yani aya gidiyoruz ailecek. Orada yakın diye bir kalabalık oluyor bir kalabalık sorma gitsin. Bir de en çok ay da mıçmayı ve işemeyi seviyorum, yer çekimi az ya orada şeylerin bile ööööle yavaş yavaş dökülüyor... Doğru haklısın birader artık ay yolculuğuna sadece orta direk garibanlar gidebiliyor... Vallahi ne yapalım, biz de zengin doğdu isek suç bizim mi? Nazar etmesinler ne olur, çalışsınlar onlarında olur...

28 Haziran 2018 2-3 dakika 626 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 5 yıl önce

    Sjdjdjjdjdjdjd 😂 alemsiniz efenim. O nasıl bir hayal gücü allah aşkınıza😂😂. İyi güldürdünüz yani.. Hoşuma gitti. Demek bazı insanlar büyüse de ruhu daha küçük kalabiliyormuş. Tebrikleer.