Gece Uykunuz mu Kaçtı

Olabilir bir müddettir uyku problemleri ile sıkıntılar ile boğuşuyorsunuz ve düzenli bir uyku uyuyamıyorsunuz. Hiç dert değil, hemen bizi arayın, size yardımcı olalım... Biz kim miyiz? Önce size kim olmadığımızı söyleyelim, sonra kim olduğumuzu anlarsınız belki...

Biz bir kere uyku problemleri ile uğraşan psikolog, psikiyatr filan değiliz. Hatta biz üniversite mezunu bile değiliz, ama karşımızda yeter ki bir uyku problemi olan, bayan, erkek ya da çocuk bir vatandaş olsun. Şak diye geliriz tak diye çözeriz, çözmeye çalışırız. Bunun için sizlerden talep edeceğimiz ücret ise maksimum alacağınız hizmete göre, on on beş Türk Lirasını geçmez. Yanınız da, oldu ya Türk Parası yok, dolar yuro İngiliz Sterlini, Japon Yeni, Rus Rublesi ya da kredi kartı bile olur, hatta taksit bile yaparız...

Biz yoğurt ve süt ürünleri satan ve bu piyasada kendini kanıtlamış bir firmayız. Ayran, süt ve yoğurdun uykuya azami derecede katkı yaptığını bilmeyen yoktur herhalde bu toplumda... Olur ya evinizde ne yoğurt, ne ayran ne de süt var gecenin bir saati, hemen arıyorsunuz bizim Süt ve Yoğurt hattımızı, tak diye şiparişinizi alıyoruz şak diye gecenin bir yarısı kapınızda bitiyoruz.

Evinizin içinde deli danalar gibi ya da deli dana hastalığına yakalanmış birileri gibi dört dolanıp durmayın. Denemesi bedava, arayın bizi hangi saat olursa olsun hemen bulalım sizi, zaten biz sizi bulamazsak ve de ev de süt, yoğurt, ayran yoksa, siz papazı bulur, kolay kolay da papazı bir yere gönderemezsiniz, sabahı zor edersiniz diyeyim size... Sabahı da zor ettiniz mi o günün de iş yerinde içine edersiniz, bizden söylemesi...

Süt istiyorsanız sütü de size ''Süt içtiiim dilim yaaaandı amanın amanın.'' türküsü ile getiriyoruz. Yok olmadı yoğurt istediniz o zamanda ''Yoğuuurt koydum dolaaaaba eeellere vay.'' türküsü ile geliyoruz kapınızı tıklatıyoruz. Ayran istediniz mi, işte ona şarkı markı yok. Ne yapalım büyüklerimizde yoğurda, süte türkü şarkı yapmışlar, ayrana yapmamışlar, o da bizim kabahatimiz değil...

Simdi sütünüz var, yoğurdunuz da var, ayranınız da var içmeye, ev de kürk namına bir giyeceğiniz varsa, aman sakın sakın ha siz siz olun kürk ile gitmeyin büyük ya da küçük abdest yapmaya... Zaten ayranınız yoksa gidiliyor kürk ile defi hacete, değil mi?

15 Ocak 2020 2-3 dakika 615 öyküsü var.
Yorumlar