Geleceğe Kör Araştırmacılar Ve Yöneticiler

Geleceğe Kör Araştırmacılar Ve Yöneticiler

.... genellikle geleceğe kördürler. Ellerinde nasıl bir hazine tuttuklarını bile görmüyorlar. Örneğin.., Alexander Graham Bell, daha iyi bir telgraf yaptığını düşündü ve patentini - “telefon patentini” - Western Union'a satmak istedi. Bir başka örnek daha vereyim: 1943'te IBM'in başkanı Thomas Watson'a soruldu: "Önümüzdeki birkaç yıl içinde dünya çapında kaç bilgisayara ihtiyaç duyulacağını düşünüyorsunuz?"  T. Watson’un cevabı şuydu: "Dört ya da beş”. 1962'de Beatles'ın başına gelenlere de inanmak zor: Plak şirketleri; "Bu tür müzikle büyük işler yapacağınızı düşünmüyoruz. Gitar grupları yavaş yavaş çıkıyor" gerekçesiyle sözleşmelerini iptal etti. Ancak Amerikan "İş Haftası", 1968'de Japon otomobil endüstrisi hakkında yazarak, tahminleriyle kuşu ulaşılmaz yükseklere uçurdu: "Piyasada zaten on beşten fazla farklı yabancı otomobil markası var. Japonların artık hiç şansı yok”. Kıymetli okurlarım..., demem o ki: “Geleceği olmayan insan yoktur.., vakti gelmeyen hiçbir şey yoktur.., elbette tüm sebepleri yaratan ALLAH’IN izniyle”. 

“Karar” verdiğiniz gün..., “şanslı” bir gündür!

19 Ekim 2022 30-60sn 23 öyküsü var.
Beğenenler (7)
Yorumlar