Giden Sevgiliye

Seni ilk gördüğümde içimden bir şeyler kopmuştu. Hep seni düşünür olmuştum. Her yerde her şeyde gecemde gündüzümde yediğim ekmekte içtiğim suda bile sen vardın. Seni bir daha görebilmek için inan her şeyimi verirdim. Hep derdim ki bu defa mutluluğu yakaladım sonra hep sen sen sen demeye başladım. Elimde değil seni düşünmekten alamıyordum kendimi. Sana bu kadar çabuk bağlanacağım aklımın ucundan bile geçmezdi. O tatlı bakışın o tatlı gülüşün aklımdan hiç ama hiç çıkmayacağını biliyordum. Ama senin sevgin bakışın gülüşün her şeyin yalanmış. Şimdi beni bırakıp gidiyorsun. Uzaklara çok uzaklara beklide hiç gelmeyeceksin. Belki bir daha seni hiç göremeyeceğim. Gitme desem sana yinede gider misin? Seni bu kadar çok severken beni böyle gözyaşlarına boğup gidemezsin. Allah im ben mutluluğu ne zaman yakalayacağım. Tam mutlu olacağım artık acılar gözyaşları ve hüzün bitecek derken yine yanılıyorum gitme bir tanem gitme beni böyle bırakıp gitme... Desem de yine gideceksin.

İçim öyle çok doluyor ki bırakıp gitti beni hiç düşünmedi bensiz ne yapar nasıl yaşar demedi ve gitti. Bıktım artık bu ayrılıklardan ne zaman bulacak bu mutluluk denilen duygu beni. İçim acıyor gittiği aklıma geldikçe canım yanıyor. Kendime söylemiyorum o gitti bir daha gelmeyecek diyemiyorum. Kendimi boşlukta gibi hissediyorum. Ama ne çare ağlasam da gitti ağlamasam da. Ne kadar kötü bir şeymiş sevip de sevilmemek yoruldum artık bıktım her şeyden gitmesini istemedim biraz beni sevsin istedim çok mu şey istedim Allah im... şimdi içim acıyor tek istediğim gitsin ve bir daha dönmesin... Yüzünü görmesem sesini duymasam unuturum belki...

Yine akşam oldu seni ne kadar düşünmek istemesem de hep aklımdasın kendimi kandırıyorum işte sen her aklıma geldiğinde içimde bir sızı oluyor. Sanki kalbim atmıyor duruyor.. Sanki kalbim ağlıyor... Susmuyor... Senin böyle yapacağını bilseydim hiç sevmezdim seni. Keşke diyorum hiç görmeseydim seni hiç tanımasaydım yokluğun o kadar çok acı veriyor ki bilemezsin. Ben anladım ki senin sevgin bu kadarmış işte...

O gittikten 1 ay sonra

İnsanın içini en çok yakan şey ne biliyor musunuz? Çekip gitmesi değil çeksin gitsin bıraksın tek yakan şey hiçbir şey söylemeden gitmesi susup gitmesi keşke bir şey söyleseydi. Keşke susmasaydı. Ama susmayı tercih etti.


Neden sustun neden senin bu susman beni daha çok yaralıyor. Keşke unut beni artık ben gidiyorum deseydin belki içim bu kadar çok acımazdı. Bu kadar çok yanmazdı. Kıyamet günüydü gittiğin gün... Şimdi çok uzaklardasın beni duymuyorsun ama gün gelir devran döner demişler gün gelecek benim çektiklerimi benim yaşadıklarımı sende yaşacaksın. Sakın unutulur deme senin bu yaptığın unutulmaz.

Bir zamanlar gözümden sakındığım sen şimdi gözümde beş para etmez birisin senden önce nasıl yaşadıysam senden sonrada öyle yaşayacağım...

Hani bir söz vardır ya bir dert veren Allah im bin güldürür diye bende sana şunları söylüyorum Rabbim sana bin dert versin bir güldürsün...

14 Ağustos 2008 3-4 dakika 9 öyküsü var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (4)
  • 15 yıl önce

    NE KADAR DA KÖTÜYMÜŞ SEVİP SEVİLMEMEK bölümü çok hoşuma gitti.2 yıl önce ki ruh halimi hatırladım bu öykünle teşekkürler...

  • 15 yıl önce

    harika olmuş . yani olurda bu kadar olur züper. tek kötü olan yaşadıkların sanırım👍

  • 15 yıl önce

    yaa harika bir öykü tebrik ederim👍👧

  • 15 yıl önce

    aslında çok hoş olmuş ama insan sevdiğini nasıl unuta bilirki böle bi anda şaşırtıcı doğrusu :)