Gitmeni İstemiyorum

Yavaş yavaş gün geçtikçe denizin siyah karanlığına boğuluyorum. Sevdiğim insanlardan kopup gidiyorum. Önemli bir sebebim yok. Sabrım son demine geldiğinde bir anlık öfkeyle arkadaşlarımı siliyorum. Sevdiğim kişilere çok ağır sözler söylüyorum. Kim ister sevdiği insanlara, arkadaşlarına ağır söz söylemek? Belki de kızdığım için karşıdaki kişiyi de kızdırmak içindir ya da söylemek istediklerim içimde kalmasın diyedir. Söylediklerimin sonuna da ''elveda'' diyorum. Aslında istediğim sevdiğim kişiye elveda etmek değil tam tersine ''gel'' demek istediğimden diyorumdur. Söylediğim ağır sözlere karşı kendisini savunmasını sağlayarak aramızdaki soğukluğu eritmek istediğimdendir. Ama beklediğim gibi olmadı. Şöyle bir cevap geldi ?teşekkür ederim hayatında başarılar.. ? Herkesin kendini savunmayacağını öğrendim. Şu gurur denen şey yok mu? İstemeden veda ettiğimi bilmeden veda ettim. Artık barışmamız imkansız...

26 Aralık 2009 30-60sn 1 öyküsü var.
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    Sevdiğim kişilere çok ağır sözler söylüyorum. Kim ister sevdiği insanlara, arkadaşlarına ağır söz söylemek? Belki de kızdığım için ya da söylemek istediklerim içimde kalmasın diyedir. iyiii yapmışsınn çağla kardeş sonuna kadar seni destekliyorum...

    o insanlar da seni kızdırmasaydı madem seni kızdırdılar sonucuna da katlansınlar sende boşu boşuna durduk yerde ağır sözler söylememişsin belki de onları kızdırmışsındır🤐🤐 kutlarım çok güzeldii👍👍👍