Gizemli İstasyon 2

Gizemli İstasyon 2

"Ateş, korkmayanı yakmaz" diyordu ilk altını çizdiğim yerde. Hani derler ya bazı kitaplar çok derindir, bir kaç defa okumadan vakıf olamazsın konuya diye, işte tam o tarz bir kitap buldum diye geçirdim içimden. Belki yazarın aklından geçmemiştir ama ben yine de şifreler aramaya koyuldum. Sonu hüsran olabilir, umduğum çıkmayabilir ama olsun ben yine de gideceğim galiba şifrelerin peşinden. Anlattıklarını boş kaldığım her an düşünüyorum, bazen de karmaşık gelen bölümleri çektiğim resimlerden yeniden okuyordum. Telefon elimde hipnoz olmuş gibi bakmayı hiç sevmem ama dışarıdan öyle görünüyorumdur kesin. Bu arada kitaptaki dengesiz karakter Ender, merak edenleriniz olmuştur diye anons geçeyim dedim. Okurken bir iki yerde anca geçiyor zaten adı, o yüzden pek de önemli değil, hikâye gizemli sadece. Bir de sessiz sessiz okurum kitapları ama tepkilerimi sesli sesli veririm, bundan çok çektim işte. Bütün şaşırma ifadelerimi bu kitaba saklamış olacağım ki ablam bile her duyduğunda "biriyle mi konuşuyorsun sen!" diye hayıflanır. Bu bizim Ender dengesizi, geçmişinde yaşadığı bir ilişkiyi irdeliyor satırlarında. Ya büyük bir aşk var ortada, yada afilli bir aldatma. Olaylar bir o tarafa bir bu tarafa gidip geliyor. Bu Ender, Aslı adında bir kıza takıntılı, mahalleden. Açılması aylar sürmüş ama net bir cevap da alamamış. Galiba içini kemiren de bu. Kız sessiz bir tip ama çözemedim, var ama gizli suları. Zaten bana da normal bir karakter denk gelse şaşarım. Aslı, uzun bir süre nişanlı kalmış sonra da bu Ender'in yazları çalıştığı arkadaşının kafede yüzüğü çıkarmış nişanlısıyla beraber, sessizce ve konuşmadan. Ender bunları sürekli izlediğinden her ayrıntısını yazmış ama boşa yazmış, konuşmamışlar ki zaten. Uzunca bir süre yüzleri aşağıda beklemişler sonrada yüzükleri çıkarıp masanın üzerine koymuşlar. Sadece bu esnada uzun uzun birbirinin suratlarına bakmışlar. Ama ne bakma, mahkeme duvarı gibiymiş ikisi de. Önce Aslı ayrılmış masadan. Ender de müşterileri dolaşma bahanesiyle çıkışa doğru yönelmiş...

Sonraki Bölüm: Gizemli İstasyon 3

05 Eylül 2021 1-2 dakika 12 öyküsü var.
Yorumlar