Güvenilir Kaynak

Bir fabrikaya güvenlik görevlisi için iş başvurusunda bulunan genç,görüşme esnasında kendisini şu şekilde anlatıyordu:

"İş benim için namus demektir ve yanlış yapan babam da olsa affetmem.Sigara içmem,alkol kullanmam,sabırlıyımdır,yalan söylemem söyleni de asla sevmem,görev esnasında kimseyle muhatap olmam,zorda kalmadıkça telefonuma bakmam.B sınıfı ehliyetim ve silahlı güvenlik kartım var;yürümeyi,yüzmeyi ve seyahat etmeyi çok severim,okuma alışkanlığım da vardır genellikle kişisel gelişim ve psikoloji kitaplarından hoşlanırım.İçinizde hiçbir endişe olmadan canınızı ve malınızı bana emanet edebilirsiniz."

"Biz seni sonra ararız" diyerek uğurladılar genci ama umut da vermediler.

Aralarında şöyle konuşuyorlardı müdür ile müdür yardımcısı:

-İşe alalım mı efendim,ne dersiniz?

-Fiziği düzgün ama biraz gevezeye benziyor konuştuklarını sanki bir yerlerden ezberlemiş gibi.Tanıdıkları var mı burada çalışan,bir araştıralım.

-İlk kime soralım peki,önündeki kağıtlara bakarak, referanslara beş kişinin adlarını ve telefon numaralarını yazmış hangisini aramamı istersiniz?

-Hiçbirini.

-Nasıl efendim,anlamadım.

-Hiçbirine sormana gerek yok ya eşine soracağız ya annesine onu onlardan başka kimse iyi tanıyamaz, o ne kadar dil dökerse döksün ayrıca referanslara kendini kötüleyecek ve beğenmeyen birisini yazar mı sence?Eğer annesi hayattaysa ona ulaşın,sorun,selamlarımızı iletin ve oğlu hakkında ağzını bir arayın,en gerçek en güvenilir ve en sağlam kaynak annedir çünkü.

15 Temmuz 2023 1-2 dakika 411 öyküsü var.
Yorumlar