Hayatımın En Acı Günüydü

Masal istanbulda doğmuştu. 2 kız kardeşti annesi doktor babası iş adamıydı.Masal sevgilisinden yeni ayrılmıştı sevgilisi askere gitmiş masalı bir buçuk sene aramamıştı.Masal iyice umudunu kesmişti cengizden.Masal bir gün komşularına gitti komşunun yeğenide ordaydı.Masal çok boşluktaydı ve volkanı sevdim zannetti aslında hiç sevmemişti.Volkanla masal iyice yakınlaştı ve sevgili oldular.Ama bu durumdan masalın komşusu hiç hoşnut değildi.Derken bir gün masalın eski sevgilisi cengiz çıktı geldi. askerliği bitmişti ve masalla evlenmek istiyordu. masal göz yaşlarına boğularak hayatında biri olduğunu söyledi. cengiz çok üzülmüş kahrolmuş şekilde gitti. ve bir daha masal cengizi hiç görmedi.masalın komşuları volkanı masala layık görmüyorlardı. volkan normal gelirli aile çocuğuydu. masal sa iyi yetişmiş avrupa görmüş zengin bir kızdı.Volkan erzurumluydu ve ailesi volkanı ordan bir kızla evlendirmek istiyorlardı.Masalla volkan çok mutluydu ama masal hastaydı ve hastalığını kafasına çok takıyordu.Volkansa masala aşıktı aşık olmasına ama hiç yardım etmiyordu masala.Masal volkanı çok seviyordu ve onunla evlenmek istiyordu.Aslında volkanda istiyordu bunu ama birazda kararsızdı.Masalın ablası belçikada evliydi masal ablasının yanına sık sık gidip geliyordu ve orayı çok seviyordu. Masalla volkan beş sene beraber oldular.Çok mutluydu ikiside derken masal daha iyi bir semte taşındı. volkana uzaktı artık gözden uzak olan gönülden de ırak olurdu. olduda artık çok sık görüşmüyorlardı.Volkan pepsi fabrikasın da çalışıyordu ve mersine ailesinin yanına gitti. artık mersinde ailesiyle yaşamaya başladı.aradan iki yıl geçti ve bir gece volkan masalı aradı ve evlenceğini söyledi. dünya masalın başına yıkılmıştı ne diyeceğini bilemiyordu üzüntüden. Herşeyi göze aldı masal ve mersine düğüne gitti. Volkan masalı hiç beklemiyordu düğününe masal salondan içeri girer girmez volkanla göz göze geldi. volkan şok olmuş şekilde yerinden fırladı ve masala baktı kaldı. masalda volkanda ağlıyordu. Masal ağlayarak kalbine volkanı gömerek çıktı gitti düğün salonundan. volkan arkasından elini uzattı masala ama nafile. artık o evli bir erkekti.Volkan ailesine yenik düşmüştü.Masal bu olaydan sonra kalbine volkanı gömerek belçikaya yerleşti. Ama volkanı ömrünün sonuna kadar hiç unutmadı.Hep andı hep aradı. Onu hep gizli gizli kalbinde yaşattı bazen nefretle bazen aşkla volkanı hiç unutamadı hep çok uzaklara el salladı...
2 EKİM 2010

02 Ekim 2010 2-3 dakika 13 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar