Hayattaki Fedakarlık

Yolda yürüyen adam çarpıyor arabaya koşa koşa gidiyorum yanına."iyi misiniz?" adam biraz düşünüyor. "ah kalbim" kalbinden kanlar akmaya başlıyor. hemen ambulansı çağırıyorum. biraz sonra ambulans geliyor. adamı apar topar götürüyorlar. yanında kimse olmadığından ben gidiyorum onla hastaneye. adam bir telefon numarası veriyor."bu numarayıı ara" diyip susuyor. şaşkın şakın 10-15 dk adama bakıp kendime geliyorum o numarayı aramaya çalışıyorum açan olmuyor. adam tekrar kendine geliyor"ara o numarayı" diyip tekrar susuyor. ben yine şaşkın şaşkın telefon numarasına ve adma bakıyorum ümüdimi kaybedmiyerek tekrar tekrar o numarı arıyorum açan oldu sonunda "alo siz kimsiziniz" die bir cırtlak sesle nine cevap veriyor "bende teyzecim ben yolda bir adam arabaya çarptı kalbinde sorun var apar topar hastaneye gidiyoruz o bey bana bu numarayı ara diyip durdu. siz onun nerden tanıdığı oluyorsunuz sadece bana bu numarayı ara dedi" kadın bir çığlık atıyor. "hayır.. olamaz eşim o benim ne oldu eşime diyor.." bende doktordan yeni bir haber alıyorum "acil kalp bulunması gerekiyor yoksa adamı kaybederiz" ben şok oluyorum ve olduğum yere çöküyorum ben bunu hanımefendiye nasıl söylerim. "kadın ne oldu kocama" diyor. bende anlatıyorum kadın apar topar hastaneye geliyor. ağlıyor duvarlara vurmaya başlıyor ve orada bayılıyor. bende hastaneden ayrılıyorum. o sırada işte o sırada hastaneden tam çıkışımda araba çarpıyor gözlerimi açtığımda ise hastanede buluyorum kendimi yine o teyze meğersem o bey ölmüş bende arabaya çarpıtığımda akciğerime gelmiş akciğerimi yitirmişim ama o teyze bana fedakarlık edip eşinin akciğerini vermiş onun sayesinde hayata gözlerimi tekrar açabilmişim. ama o napcak artık geri kalan ömründe tek başına 1+1 evde yalnız oturcak. her hafta sonu onu ziyaret ediyordum taki teyze aradan 2 ay sonra kocasının hasretine dayanamayıp ölene kadar...

12 Aralık 2010 1-2 dakika 2 öyküsü var.
Yorumlar