Her Senaryo Ciddi Olmalıdır

- Anladın değil mi? Az sonra koridordan gözükecek. Bir basamak çıkıp dükkandan içeri girecek. En ciddi halini alacaksın. Yüzüne bakmayacaksın.
Sanki elinde bir iş varmış gibi oyalanır gibi yapacaksın. Konuştuğu an da fırlayıp tokadı yapıştıracaksın.
- Tokat vurmasam olmaz mı?
- Böyle bir durumda nasıl tepkisiz kalırsın. Düşün yahu, saçmalama. Boynuzlanmışsın. Tokat az bile...
- Yok ben ciddiliğimi koruyup s..tiri çalayım. Konuşmaya uzatmaya ne gerek var?
- Kardeşim kardeşim burda iş yapıyoruz. Her şey gerçeğe uygun olmalı.Seyircilere inandırıcı olmalıyız. Hakkını vermeliyiz görüntünün.
Yönetmen makyajcıya döner ve sonra; Kızım adamın kaşlarını biraz daha karartsaydınız ya. Hadi bakayım. Geç kalıyoruz. Işıklar hazır mı?
Nerde kaldı boynuzlayan hanım? Olmaz ki! Şimdiden kendini astsolist stare filan mı sanıyor? Öfff be beklemekten bıktım artık! Ne bu ne bu şimdi?
Lan koş çayımı kap gel...Senaristlerden biri seslenir;
- Abi o boynuzlayan hanım geliyor...
- Oh be çok şükür. Boynuzlayan hanım yaklaşır.
- Ay kusuruma bakmayın. Tam banyodayken...Yönetmense,
- Tamam hanfendi ayrıntılara girmeyin. Hadi kızım hazırla hanfendiyi. İşimiz var. Daha reklam çekimlerine gideceğiz...
- Ama dinlemediniz beni...Gecikmemin nedeni...
- Sular mı kesildi? Elektrikler mi sorun çıkardı...Yoksa sevgilniz mi bırakmadı?
- Aaa lütfen ama nasıl konuşabilirsiniz böyle...Hayır hiç birisi değil...Şampuanım bitmiş. Elidor. Kapıcı alıp gelene kadar zaman geçti elbette...
- Hııı anladım....Tamam siz oturun yerinize. Hadi kızım daha ne bekliyorsun? Hanımında makyajını tazele...
- Efendim sizi üzmek istemem ama galiba hanfendi bu ruj markasını kullanmıyormuş...
- Eee..
- Bilmem ki...
- Bakın stare hanım o ruj da kalitelidir. Yeni alındı. Sizin için. Bu seferlik böyle olsun haaa...idare edin artık..
- Eh peki olsun bakalım. Dudaklarım çirkin görünmez değil mi?
- Yok yok neden görünsün yahu? Çocuklar hazırmıyız Motoooorrrrrr...Ya Allah Bismillah!

Sahne iki;
- Konuşmayacak mısın?
- Ne kaldı konuşacak? Her şey çırılçıplak ortadayken!
- Ama inan ki yanlış anladın! Söyleyecektim sana...
- Yanlış mı? Hah hah hah haaa...söyleyecekmiş...Kanı bozuk namussuz!
- Yapma böyle. O akrabamızdı...
- Akraba mı? Elele...Şimdi de ben körüm karşıdan karşıya geçmeme yardım eden biriydidersin. Yalancı. Sevda düşmanı...
Yönetmen burada araya girer;
- Durun durun...Ne bu ya! Ya kardeşim boynuzlanan sensin biraz daha sert konuş. Son sözleri tekrarla...sert sert sert olsun
- Sevvvdaaa Düşmanı Kaltaaak....
- Ha şimdi oldu. Devam devam...
- Kalbimi kırıyorsun. Evet hatalıyım. Sana kaç kez söylemeyi denedim ama...ama hep korktum...
- Benden mi?
- Evet beni öldürmenden çekindim!
- Ben mi? Kim girdi senin o kafana gene?
- Ayşe ablamın arkadaşı Suna...
- Ulan o kadın benden nefret eder. O O...PU Sevmez beni!
- Suna dedi ki...O çocuk çok sinirli. Her an her şeyi yapar. O çocuk çok geziyor. Fıldır fıldır. Allah bilir kaç tane vardır...
- Kaç tane ne vardır?
- Çıktığın kadın! Ben de tereddüt ettim. Valla bu gün gördüğün şey bildiğin gibi değil...Annem çok zorladı...
- Bırak şimdi anneni filan. Ulan kaç yıl oldu ben sana evlenme teklif edeli...
- Beş altı...
- Ulan pis Kaltak....bu zaman zarfında senin dışında kimseyle çıkmadım. Söyleseydin ya evlenmeyi düşünmüyorum diye...
- Pişmanım diyorum anlasana...çok pişmanım...
- Kızım sen pişman filan değilsin. Sen düpedüz kaltaksın, derken adam kızın saçlarından tutar daha doğrusu pençeler o ara kızın canı yanar
- Ama canımı yakıyorsunuz beyfendi...Bu ne ya film mi çekiyoruz gerçek mi yaşıyoruz...Yönetmen haklı olarak,
- Nazik olalım lütfen. Siz de kardeşim kendinizi fazla kaptırdınız. Gerçek olacak dediysek saçlarını tel tel yol demedik...
Hadi yeni baştan çekiyoruz...
- Kızım sen pişman filan değilsin. Sen düpedüz kaltaksın anladın mı? Adam saçlarını parmaklarına dolar kafasını vuracak duvar
arar ve sonunda çerçevesiz boş bir duvara vurur sonra o başı kendine çevirir o yılların acısını çıkartırcasına öyle bir tokat
çakar ki, kadın resmen çığlığı basar,
- Deli bu deli bu...Aaaa nerden buldunuz bunu...Aman tanrım Allah'ım manyak mısın kardeşim sen? Film bu...
Yönetmense;
- Evet evet her neyse...Kızarıklık geçer merak etmeyin.
- Bu adamın sorunları mı var ne bu ya...
- Rolüne çok kaptırdı hanfendi. Olur böyle şeyler...Kıs kıs güler...
11 Mayıs 2011 4-5 dakika 57 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar