Hırçın Yanımı Gördün Daha Çok, Oysa Öyle Uysal Bir Çocukmuşum ki..... (3)

Yıllardan 2009 aylardan 30 temmuz günlerden Perşembe saat 01:12



Senden kalanlar canımı yakıyor hem de çok nasıl yaşayabiliyorum bilmiyorum..sahi sen nasıl yaşıyorsun? Eğer yaşayabiliyorsan bana da söyler misin formülü falan mı var?!!sandım ki hiç bir şey canımı yakmaz,hatıralar hesap sormaz bende herkes gibi umursuz olurum diye ummuştum ve sanmıştım..aslında bugün ne diyeceğimi pek bilmiyorum sadece önümde bir kalem bir kağıt ve gözlerimden süzülen yaşlar müzikte dinlemiyorum bugün biliyor musun? O yüzden ağlamıyorum bunu bilmeni istedim..dün buralarda hayalin dolaştı yine benim yanıma geldi uyandırdı beni ?günaydın' dedi ve oturdu öyle bana baktı gülümsedi ve gülümsedim sonra ben yüzümü yıkamayı gidince sende gittin bir anda yok oldun baktım odaları dolaştım baktım yoktun sadece bir gül vardı o oturduğun yerde her zamanki gibi duruyordu..bana verdiğin gülleri ben saklıyordum fakat o kaldı tek elimde yanımda taşıyorum belki kokusunu duyarda gelirsin diye,,ama geldin ve gittin...çıktım o boş sokaklara koştum hızlıca sen yoktun sen gittin bende izin kaldı sen gittin geriye gülün kaldı sen gittin gülün yapraklarında kokun kaldı...beklide ben yaşamıyorum böyle hayalinle yaşamaya çalışıyorum

Biliyorum yine ben uyuyacağım sen sabah benim yanıma gelip bakıp bakıp gideceksin ben hiç uyanmasam hep öyle bana baksan? Yada numara yapsam ben uyuyormuş gibi gözümü az kıpırdatsam bende seni izlesem olur mu? Ama sen beni unutsan hissederdim hayalin yanında olmazdı değil mi?unutsan beni uyandırmaya gelmezdin...bak ben şimdi çok uslu oldum..sesim dahi çıkmıyor oturuyorum gökyüzüne bakıyorum sadece susuyorum yaramazlık yapmıyorum bana sen çok ?hırçınsın' demiştin ya bak ben artık hırçın değilim uysal çocukluğuma geçtim..ama şu huyumu bırakamadım ağlıyorum..yaramazlığımdan değil ki ben sana alışmıştım sen gittin bende ağlıyorum..ama yine hayalin gelip gözyaşlarımı siliyor elinle..söyle bu kadar çok yanıma geliyorsa hayalin sen neredesin...sen gelemiyorsan ben geleyim..

Tahmin ediyorum bunu okursan yine döktürmüş dersin..bugün ayın 30 u? Bir şeyler hatırlıyor musun ..? belki sabah hayalin yine gelir ben ona sorarım bu soruyu oda bana evet der belki... ben yine bugün suratımı asacağım penceremin perdesini açarken.. o an güneşe bakarken beklide tekrar kaparım karanlıkta otururum her ayın 30unda olduğu gibi...sadece o verdiğin gül..resmin ve senden kalan son parça...

Benim sol yanımda çok acıyor biliyor musun?can çekişiyor ama ben kimselere çaktırmıyorum herkes seni unuttum sanıyor,,ara sıra ağlıyorum diye bana hastasın sen diyorlar sakinleştirici veriyorlar ama ben seni unutamadım ki ama ben seni daha seviyorum..kimse yasta olduğumu bilmiyor sadece gülüyorum ufak bir gülümseme belki ben daha iyi olurum diye..

Bunları ben her gün yaşıyorum.artık susuyorum,,kimseyi kabul etmiyorum hayatımda.. Çıktığın var mı? sevgilin var mı diyorlar? Sevdiğim var diyemiyorum dedim ya herkes seni unuttum zannediyor.hayır yok olsun da istemiyorum ben böyle iyiyim diyorum,,diyorum çünkü ben seni seviyorum..

Sabah ezanında kalkıyorum dua ediyorum kabul olmasını istiyorum..'amin' diyorum ve sen geliyorsun aklıma ne yapıyor acaba diye..seni ne zamandır görmüyorum acaba sağlığın yerinde mi? İyi misin?mutlu musun bensiz? Hiçbir fikrim yok bilmiyorum..hayaline tam soracağım gidiyor..ben dur diyorum o gidiyor,kayboluyor,,,yine susuyorum sadece gözyaşlarım konuşuyor ve bir daha da uyuyamıyorum...ben alışmıştım sana hem de çok

Bir ay sonra da ayın 30 u olacak biliyorum bu sefer daha beter olacağım ama ne yapayım..çözüm arıyorum olmuyor..sahi ben nasıl sevdim böyle oldum..ben ...hiç ama hiç böyle olmazdım bana ne derdim..şimdi ise diyemiyorum olmuyor söyleyemiyorum ama sadece susuyorum..evet susuyorum artık kelimeler tükendi ...

Bu yazdıklarımı dilim değil kalbim,o sevda dolu yüreğim ve gözyaşlarım yazıyor...dediğim gibi sadece..bekliyorum..belki görürüm seni diye camdan ayrılmıyorum..her gün Hotmail'den maillere bakıyorum belki e-posta atarsın nasılsın diye beklide günaydın diye..telefonumu kırmıştım biliyorsun kullanmıyorum..o yüzden devamlı bakıyorum cama,pencereye olmuyor yine sen yoksun işte ,,neyse ben çok konuştum artık uyuyayım.. demi bugün artık 30 temmuz oldu ve ben sabah uyanacağım belki tekrar gelirsin..belki tekrar ?günaydın' dersin belki...

Evet sevgili..bunları yazdım sana..bu yazdıklarımı ben her gün yaşıyorum ve hiç de şikayetçi değilim biliyor musun?

? Yüreğimin Kıyısına Vurdu Minicik Bir Dalga Susmalıydım Tutamadım Kendimi Bir Canım Var Feda Etsem Sevdamı Bilemezsin Bir Acım Var Anlatsam Önünü Göremezsin Herkes Unuttu Gitti Ben de Unuttum her şeyi Bari... Sen Unutma Beni' diyordum ayna grubunun o şarkısını çok seviyordum ve uyumaya başlıyorum... Ben böylede mutluyum ama seninle ben daha çok mutluydum sende biliyorsun..bugün sensiz yaşayışımın dördüncü ayı..BUGÜN AYIN 30'u ..kendine iyi bak..ve ben artık uyuyorum..gelirsin diye..

iyi geceler.. tatlı rüyalar..



Hırçın Yanımı Gördün Daha Çok, Oysa Öyle Uysal Bir Çocukmuşum ki....ve ben çok uslandım..

?hayalini bekleyeceğim ..tatlı telaşım'

18 Ağustos 2009 5-6 dakika 9 öyküsü var.
Yorumlar (1)