İki Bacak Arasındaki İbre

Refik anlayışlı, tartışmalarda çözüm odaklı 34 yaşında, Hülya hanım kızımız 30 yaşında biraz kaprisli, ne istediğini bilmeyen hafif dengesiz terazi burcu. (Terazi burcu kadınlarını töhmet altında bırakmak gibi olmasın.) Bu çiftimiz bir yıldır aynı yaşam alanını paylaşıyorlar.

_Hayatının neresindeyim Refik?
_Neresinde olmak istersen orasındasın Hülya.
_İbrenin nereyi gösterdiğini görmek istiyorum anlıyor musun?
_İbre kalbimi gösteriyor, bu akşam arkadaşlarla eğlenip içeceğimize ben senin yanındayım.
_Ben geleceğimizden bahsediyorum Refik, ilişkimizin nedenselliğini analiz edip gerçekliğimizi ortaya koyalım.
_Gerçekliği için istersen yatak odasına geçelim.
_Refik lütfen ciddi bir mesele konuşuyoruz cıvıma hemen, her zaman böyle yapıyorsun.
_Seni bugün de seviyorum gelecek de de seveceğim. Yanımda mutluysan gelecek korkusu yaşamamalısın.
_Geçen gün işyerinden Nermin'le iş yemeğine gittiğinde düşündüm bunu.
_Dediğin gibi o iş arkadaşım sen hayat arkadaşımsın Hülya.
_Az önce seviyorum, sevdiğim derken şimdi arkadaşımsın diyorsun.
_Şeytanın bacağını kıracağım ama kadında şiddete karşıyım.
_Şimdi iyi bir şey söylemişsin gibi davranıp madalyamı takmalıyım sana?
_İyi bir sevgili olmak için tuttuğum ajandaya gün be gün uyuyorum, nerde hata yaptım! (O an ajanda gözünün önünde canlanır.)
*Tanışma yıl dönümü unutulmayacak (Unutulduğu takdirde trip atma olasılığı yüksek olduğundan en şık restoranın kartı hali hazırda bulundurulacak)
*14 Şubat sevgililer günü için şimdiden anlaşmalı çiçekçiyle iletişime geçilecek.
*8 Mart dünya kadınlar günü için kendisini özel hissettirecek mesajlar hazır tutulacak.
*1 Mayıs işçi bayramı için kendisi fikir açısından çok üretken bir işçi olduğundan kutlama yapılacak.
*Doğum günü için en iyi kuyumcudan mücevher siparişi verilecek.
*Anneler günü için henüz anne olmasa da geleceğin en iyi annesi ödülü verilecek.
*Haftada bir yemeğe, sinemaya götürülecek.
*Her saat başı seni seviyorum diye mesaj atılacak.
Bu görüntüler gözünün önünde uçuşurken 'Refikkk!' diyen çığlıkla irkilerek kendime geldim. Bunca prosedürün içinde boğulduğumu hissettiğimi fark ettim. Ne mecburiyetim vardı ki...
_Ben gidiyorum Hülya.
_Dur nereye gidiyorsun Refik daha söyleyeceklerim bitmedi.
_İki bacak aramdaki ibre nereyi gösterirse oraya!

19 Ocak 2015 2-3 dakika 37 öyküsü var.
Yorumlar